Mrf vaccine ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.155 visninger
15 svar
0 synes godt om
9. maj 2011

bullerbassen

Silas har endnu ikke fået hans MRF vaccine ikke fordi han ikke skal , men fordi vi simpelhen var konstant syg fra nov til feb.

Tiden for vaccinen lå ugen inden han skulle have dræn i, som i forvejen var meget usikker pga han AB. Ørelægen sagde god for dræn så vi valgte at udskyde vaccinen til han var frisk igen & dræn lagt i.

Nu er tiden så kommet hvor ( 7-9-13 ) Silas er uden sygdom, og han skal derfor selvfølgelig vaccineres.

Men så er det lige jeg alligevel kommer til at tænke :

Er der følger af MFR vaccine ???

Det har jo været rigtig meget oppe i medierne pga mæslinger ..At vaccine simpelthen bliver valgt fra ...

HÅBER der er nogen som vil tage sig tid til at svare ( TAK )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Corn

Mæslinger er en led sygdom, og derfor er/bliver alle mine unger vaccineret...

Bivirkningerne ved vaccine er jo vand i forhold til at skulle gennemgå sygedommene

Anmeld

9. maj 2011

bullerbassen

Corn skriver:

Mæslinger er en led sygdom, og derfor er/bliver alle mine unger vaccineret...

Bivirkningerne ved vaccine er jo vand i forhold til at skulle gennemgå sygedommene

Ja det ved jeg - men hvad er bivirkningerne ????

Anmeld

9. maj 2011

Corn

bullerbassen skriver:

Ja det ved jeg - men hvad er bivirkningerne ????

Prøv at google...

Nogen mente engang, at den kunne medføre autisme og lign. men det blev aldrig rigtig bevist.

Mine unger har altid været lidt sløje efter vaccine, så derfor planlægger vi den gerne til sidst på ugen, så vi kommer ovenpå i løbet af weekenden

Anmeld

9. maj 2011

bullerbassen

Corn skriver:

Prøv at google...

Nogen mente engang, at den kunne medføre autisme og lign. men det blev aldrig rigtig bevist.

Mine unger har altid været lidt sløje efter vaccine, så derfor planlægger vi den gerne til sidst på ugen, så vi kommer ovenpå i løbet af weekenden

Har prøvet at google og syntes ikke rigtig jeg kunne finde nået.

men tak for svar .

Anmeld

9. maj 2011

Corn

google: bivirkninger ved mfr vaccination

http://www.sst.dk/publ/publ2000/vaccine/kap06.html

Anmeld

9. maj 2011

ZamanogDania

De kan have genere af høj feber, sløv, ikke vil spise eller drikke. Måske kan man får influenza agtig. Det sagde min læge.
Dania havde slet ikke genere af det

Anmeld

9. maj 2011

Caroline86

FÅ den vaccine!!!!! for guds skyld.. nej... for Silas' skyld...

Jeg ved ikke om du kan få noget ud af det her link fra netdoktor?

Så vidt jeg har forstået er bivirkningerne ca de samme som ved de tidligere børnevaccinationer.... Altså at de kan blive sløje i et døgns tid men så skulle det være ovre igen!

Vi var igennem hvad formodes at have været mæslinger i december og det var et HELVEDE... vi troede ikke Laura ville overleve! Hun var 9 mdr. da hun blev syg og var syg med mæslingerne (der er MANGE led i den sygdom) i omkring en måned og så har hun været mega svækket og kronisk ramt af et eller andet siden!

Hun fylder 15 mdr. her d.18. og jeg har lige lagt telefonen. Har netop ringet til lægen og fået tid til vaccine på torsdag - 5 dage inden hun blvier 15 mdr....

Men... det jeg har fået at vide om bivirkninger er at det er det samme som ved de andre vacciner... Gad vide om ikke der står noget i "barnets bog"? kigger lige...

Anmeld

9. maj 2011

bullerbassen

Caroline86 skriver:

FÅ den vaccine!!!!! for guds skyld.. nej... for Silas' skyld...

Jeg ved ikke om du kan få noget ud af det her link fra netdoktor?

Så vidt jeg har forstået er bivirkningerne ca de samme som ved de tidligere børnevaccinationer.... Altså at de kan blive sløje i et døgns tid men så skulle det være ovre igen!

Vi var igennem hvad formodes at have været mæslinger i december og det var et HELVEDE... vi troede ikke Laura ville overleve! Hun var 9 mdr. da hun blev syg og var syg med mæslingerne (der er MANGE led i den sygdom) i omkring en måned og så har hun været mega svækket og kronisk ramt af et eller andet siden!

Hun fylder 15 mdr. her d.18. og jeg har lige lagt telefonen. Har netop ringet til lægen og fået tid til vaccine på torsdag - 5 dage inden hun blvier 15 mdr....

Men... det jeg har fået at vide om bivirkninger er at det er det samme som ved de andre vacciner... Gad vide om ikke der står noget i "barnets bog"? kigger lige...

Måske jeg har formuleret mig forkert - Silas skal have vaccinen , den er kun blevet udskudt pga dræn operation som vi valgte frem for.

Da vi desværre ofte har sygt barn med højt feber i en uge af gangen. Var det et must at han fik den. Ørelægen sagde først god for operationen dagen før fordi han er så plaget af AB.

Tænker ikke på reaktion på selve vaccinen. Men det skader barnet evt ( i få tilfælde tænker jeg ) kan få pga af vaccinen.

Hvorfor folk evt vælger den fra ???? Kan der ske store skader  ???

Det var det jeg ville vide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.