DP besøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

K&S

roenlund skriver:

Hjælp mig lige her tøser...

Jeg ved at mange besøger vuggestuer før de skriver sig op og igen før de takker ja til pladsen, gør man også det med dagpleje???

Har fået tilbudt en plads og vil egentlig gerne lige møde damen før jeg siger ja... kan man godt bare ringe til hende og høre om man må stikke hovedet ind forbi...

selvom jeg nok må tage pladsen ligemeget hvad da der nok ikke er andre at få før jeg starter....

De ringede fra dagplejekontoret i onsdag med besked om, at Anton havde fået plads i dagpleje. Vi skulle ringe til hende og aftale et møde - derefter skal vi så begge melde tilbage til dagplejekontoret om "vi ønsker hinanden". Og gør vi det, så aftales der et møde, hvor en fra dagplejekontoret er med, så vi kan ordne alle formalia m.m.

Jeg ville helt sikkert ringe og høre om I må komme på besøg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Christina.78

Tina&Daniel skriver:

Da Laura startede i dagpleje fik vi først et brev om at vi kunne få en plads fra den og den dato og at vi skulle give skriftlig besked om, om vi var interesserede inden en bestemt dato.

Efter vi havde meldt tilbage at vi var interesserede blev vi kaldt til møde (opstartsmøde blev det kaldt), hvor der var en fra kommunen og så dagplejeren (hjemme hos dagplejeren). Der snakkede vi lidt om forventninger til hindanden, hendes principper og hvordan dagligdagen var i dagplejen.

Så kunne vi ellers bare takke ja - eller lade være.
Det kunne vi endten gøre mundtligt til mødet, eller sende en skriftlig bekræftelse pr. brev. 

Således også her..men der var ikke behov for at sige nej, for hun var så sød..hendes mand havde dog kræft og på et tidspunkt skulle vi så have en gæsteDP..jeg var sønderknust for Cecilie har ikke været god til det med nye ansigter..hun knytter sig hårdt til en..men den ny gæstedp som nu er vores faste ..åh hende vil jeg sgutte af med !! For min skyld måtte Cecilie blive der til hun skulle i skole

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.