Anonym skriver:
Er selv anonym, og man kan svare anonymt..
Jeg er 22 og har SU-lån og absolut ikke andet. Jeg er ikke glad for at have SU-lånet, men sådan mit liv er pt, har jeg ikke tid til at ligge alle de timer i et fritidsjob, desværre. Det må komme senere. Min kæreste på 24 har ingen lån. Vi har planer om at holde dette kørende så længe som overhovedet menneskeligt muligt, da vi ikke vil sidde i en masse gæld, men vi ved self. at vi en dag nok får brug for det ifm. hus eller bilkøb.
Hvordan ser det ud for jer? Kan godt blive chokeret over alle de lån folk har, når jeg ser luksusfælden. Især forbrugslån, så jer der har dem, vil jeg gerne høre hvorfor 
Her køber vi ikke noget, hvis vi ikke har pengene. Så må det vente, og vi må leve med mindre til vi har råd. Derfor har vi også kun billige Ikea-møbler, men det er fint til den dag vi har råd til noget dyrere uden at låne 
Også su-lån her.
Det er ikke ligefrem fordi jeg er glad for det, men det er jo nødvendigt. Jeg har 2 børn og har derfor ikke tid til at have et arbejde ved siden af.
Desuden er su-lånet en investering i min fremtid, og renten på det er lavt, så det kan jeg sagtens leve med og er bestemt ikke flov

Så ellers ikke det helt vilde her heller

*Camilla 19+5
Anmeld