yndlings sanger/ band

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

Ramon

Jeg kan li' så meget forskelligt musik

så ja, altså black eyed peas, joey moe, pitbull, chris brown, Elvis, Ronan keating, queen, jamie foxx,gavin degraw er jeg en stor fan af men det kommer helt an på hvilke sange det er, kan ik li' en hel CD med de her bands, grupper eller sanger. oftes kun nogle bestemte sange, men det kommer helt an på hvilke humør jeg er i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

L.J.L

Har en MEGET blandet smag!

Jeg hører meget Adele for tiden, elsker dette nummer:

http://www.youtube.com/watch?v=xBcMKwbMEcQ

Og ellers er det Radiohead, Soundgarden, Audioslave (ELSKER Chris Cornell!!! ) Tina Dickow, Mazzy Star, Medina...

Anmeld

9. maj 2011

jydeinden

Lollo1987 skriver:

Jeg er lidt blandet tror jeg

Brian Adams ( super koncert i århus sidste år ) 

DAD ( er vi tit til koncert med, kommer til jelling i år )

Volbeat

Anne linnet ( god syng med musik )

Hører alt

ganske fed smag du har mennn en fan som jeg af første nævnte bliver nu lidt ked af det, når du skriver Brian, han hedder altså bryan

Anmeld

9. maj 2011

Sees

Jeg har en ret bred musik smag, med lige nu står den rigtig meget på Bruno Mars

Ellers er jeg ret glad for Nephew, Christian Brøns, Robbie Williams og Kato!

http://www.youtube.com/watch?v=fLexgOxsZu0&feature=BFa&list=WL7865351658BD2776&index=23

http://www.youtube.com/watch?v=ZyWNUtHXIho&feature=BFp&list=WL7865351658BD2776&index=6

Anmeld

9. maj 2011

Mor til Ella

jydeinden skriver:

ganske fed smag du har mennn en fan som jeg af første nævnte bliver nu lidt ked af det, når du skriver Brian, han hedder altså bryan

He he, var faktisk i tvivl da jeg skrev det

Anmeld

9. maj 2011

jydeinden

Lollo1987 skriver:

He he, var faktisk i tvivl da jeg skrev det

hehe går nok...  var selv til koncert med ham i århus sidste sommer... skønt vejr til sidst, og så den stemme... mums

Anmeld

9. maj 2011

Mor til Ella

jydeinden skriver:

hehe går nok...  var selv til koncert med ham i århus sidste sommer... skønt vejr til sidst, og så den stemme... mums

Ja det var bare så fint 

Selvom der står jeg ved ikke hvor mange tøser føler man næsten at han kun synger for en selv

Anmeld

9. maj 2011

jydeinden

Lollo1987 skriver:

Ja det var bare så fint 

Selvom der står jeg ved ikke hvor mange tøser føler man næsten at han kun synger for en selv

hehe self.. og det gør det jo bestemt ikke værre at han ( efter min mening) ser ret godt ud

Anmeld

9. maj 2011

Mor til Ella

jydeinden skriver:

hehe self.. og det gør det jo bestemt ikke værre at han ( efter min mening) ser ret godt ud

Ja, han holder sig virkelig godt, skræmmende at han kunne være min far

Anmeld

9. maj 2011

jydeinden

hermed et tak til alle jer der har svaret, blev helt forbløffet over hvor mange der havde givet sig tid til at svare

for selv at svare, hører jeg for tiden meget bryan adams, u2, rod stewart, bryan rice, ronan keating, R.E.M, og et enkelt nummer af guns´n´roses og self en kvinde som Enya... HOLD bøtte den kvinde kan synge...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.