yndlings sanger/ band

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

Dinna88

DLM skriver:

De er ret fede

Ret fede?! De er KANON gode!! Jeg elsker dem  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Dinna88

DLM skriver:

ja det gør hun, en af de ting der er total fedt ved hende

ja det er hun

Var du henne og se hende, da hun var her?

Anmeld

9. maj 2011

DLM

Dinna88 skriver:

Var du henne og se hende, da hun var her?

nej desværre ærger mig sådan over det

Anmeld

9. maj 2011

Dinna88

DLM skriver:

nej desværre ærger mig sådan over det

Æv. Jeg har lidt overvejet at rejse efter det - hun laver jo se VILDESTE sceneshows!! 

http://www.youtube.com/watch?v=vRfIAmt1fvo - Prøv lige at se... Det er jo vildt. Hold op, man. Var fuldstændig blown away første gang jeg så den video

Anmeld

9. maj 2011

DLM

Dinna88 skriver:

Ret fede?! De er KANON gode!! Jeg elsker dem  

hehe jeg kunne i hverfald godt finde på at tage til koncert for at se dem. Der var lige nyt musik for mine øre i dag

Anmeld

9. maj 2011

Dinna88

DLM skriver:

hehe jeg kunne i hverfald godt finde på at tage til koncert for at se dem. Der var lige nyt musik for mine øre i dag

Jeg har været til to med dem! Til den seneste var jeg oppe på scenen, i min pung ligger et plektar fra Thomas (guitaristen)  Jeg har en tråd herinde, med billeder, hvis du vil se dem... De er bare så dejlige. Desværre spilder de tilsynelande kun på Skive festival i år, men jeg overvejer lidt at tage dertil, bare for at se dem. 

Hehe. Kan da lige "anbefale" dig de sange jeg hører mest lige nu: I'm so lonesome I could cry, The human instrument, Being one og Mr. and Mrs. Ness.  

Anmeld

9. maj 2011

Mor Til Oktober Børn

Mut skriver:

Har en meget blandet musik smag - Elsker simpelthen musik! Behøver jeg at sige at youtube.com er min bedste ven?!

Men én af de bands jeg godt kan lide, får altid folk til at se helt rødt - som jeg i øvrigt er rigtig træt af, da de får det til at lyde som om at det er helt forfærdeligt musik at hører . Og ja indrømmer det er "Tokio Hotel" . Nej forsangeren er ikke bøsse, de ligner ikke et såkaldt emo band, hvis du ikke kan lide tysk, så hør deres sange på engelsk, og folk i forskellige aldre kan hører dem...! Så er det sagt, med alle de fordomme folk har om dem .

Er nu altså oss helt vild med Tokio Hotel  Så jeg ser ikk rødt, men tværtimod synger jeg gerne med på deres sange  Husker stadig første gang jeg hørte durch den monsun     

Men kan nu oss godt lide De glade sømænd  (er fra korsør, så der er vel lidt sømand i mig) det er nu oss musik der gør en glad  hiih

Anmeld

9. maj 2011

DLM

Dinna88 skriver:

Æv. Jeg har lidt overvejet at rejse efter det - hun laver jo se VILDESTE sceneshows!! 

http://www.youtube.com/watch?v=vRfIAmt1fvo - Prøv lige at se... Det er jo vildt. Hold op, man. Var fuldstændig blown away første gang jeg så den video

Fantastisk kvinde også med mave og det hele, total fed energi. Jo det kunne jeg godt finde på at rejse efter

Anmeld

9. maj 2011

DLM

Dinna88 skriver:

Jeg har været til to med dem! Til den seneste var jeg oppe på scenen, i min pung ligger et plektar fra Thomas (guitaristen)  Jeg har en tråd herinde, med billeder, hvis du vil se dem... De er bare så dejlige. Desværre spilder de tilsynelande kun på Skive festival i år, men jeg overvejer lidt at tage dertil, bare for at se dem. 

Hehe. Kan da lige "anbefale" dig de sange jeg hører mest lige nu: I'm so lonesome I could cry, The human instrument, Being one og Mr. and Mrs. Ness.  

Ahhh SWEET det må ha været en fed oplevelse. vil jeg da gerne send link

dem vil jeg da lige finde på youtube

Anmeld

9. maj 2011

Mor Christa

JulieE skriver:

Fedt! Det er super lækkert musik de laver  Begge mine unger (4 og 7 år) er også helt vilde med CD og går ind imellem rundt og skråler "Vi venter på vin, det hel er fint..."

hahaha hvor sødt Jamen det er faktisk noget rigtig god musik, ja ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.