Hjælp su/su-lån

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2011

Frøken J.

Lige et tillægsspørgsmål.. Hvis man nu senere i uddannelsen får et job med et pænt overskud, kan man så godt begynde at betale tilbage, selvom man stadig er under uddannelse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Lige et tillægsspørgsmål.. Hvis man nu senere i uddannelsen får et job med et pænt overskud, kan man så godt begynde at betale tilbage, selvom man stadig er under uddannelse?

Åhh tror jeg, men prøv at kigge inde på

www.su.dk/SULaan/tilbagebetaling/Sider/default.aspx

der står der faktisk en del om det

Anmeld

8. maj 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

eller

https://www.borger.dk/Emner/oekonomi-skat-su/su-og-oekonomi-under-uddannelse/su-laan/Sider/spoergsmaal-og-svar-om-su-laan.aspx#RichHtmlField2Bookmark10

Anmeld

8. maj 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Åhh tror jeg, men prøv at kigge inde på

www.su.dk/SULaan/tilbagebetaling/Sider/default.aspx

der står der faktisk en del om det

Ah, det står jo lige dér i siden: "Du kan betale af på dit lån, inden tilbagebetalingspligten træder i kraft. Så laver du en frivillig afbetaling på dit lån. Al tilbagebetaling sker til Statens Administration". Tak

Anmeld

8. maj 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Ah, det står jo lige dér i siden: "Du kan betale af på dit lån, inden tilbagebetalingspligten træder i kraft. Så laver du en frivillig afbetaling på dit lån. Al tilbagebetaling sker til Statens Administration". Tak

jamen selv tak da

Anmeld

9. maj 2011

Preghiera

Anonym skriver:

Ja se det var smart, men det er jo en lang periode man har til det, når lånene ikke er større, så mon ikke det kan lade sig gøre

Jo helt sikkert... det er bare typusk mig for jeg hader at låne (fordi man jo skal betale tilbage senere ) hehe. Så denne måde er lige mig, så bemærker jeg intet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.