Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lige et tillægsspørgsmål.. Hvis man nu senere i uddannelsen får et job med et pænt overskud, kan man så godt begynde at betale tilbage, selvom man stadig er under uddannelse?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Secrets skriver: Lige et tillægsspørgsmål.. Hvis man nu senere i uddannelsen får et job med et pænt overskud, kan man så godt begynde at betale tilbage, selvom man stadig er under uddannelse?
Åhh tror jeg, men prøv at kigge inde på
www.su.dk/SULaan/tilbagebetaling/Sider/default.aspx
der står der faktisk en del om det
eller
https://www.borger.dk/Emner/oekonomi-skat-su/su-og-oekonomi-under-uddannelse/su-laan/Sider/spoergsmaal-og-svar-om-su-laan.aspx#RichHtmlField2Bookmark10
Anonym skriver: Åhh tror jeg, men prøv at kigge inde på www.su.dk/SULaan/tilbagebetaling/Sider/default.aspx der står der faktisk en del om det
Ah, det står jo lige dér i siden: "Du kan betale af på dit lån, inden tilbagebetalingspligten træder i kraft. Så laver du en frivillig afbetaling på dit lån. Al tilbagebetaling sker til Statens Administration". Tak
Secrets skriver: Ah, det står jo lige dér i siden: "Du kan betale af på dit lån, inden tilbagebetalingspligten træder i kraft. Så laver du en frivillig afbetaling på dit lån. Al tilbagebetaling sker til Statens Administration". Tak
jamen selv tak da
Anonym skriver: Ja se det var smart, men det er jo en lang periode man har til det, når lånene ikke er større, så mon ikke det kan lade sig gøre
Ja se det var smart, men det er jo en lang periode man har til det, når lånene ikke er større, så mon ikke det kan lade sig gøre
Jo helt sikkert... det er bare typusk mig for jeg hader at låne (fordi man jo skal betale tilbage senere ) hehe. Så denne måde er lige mig, så bemærker jeg intet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128