Hvornår skiftede jeres til str. 92 og 98 ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2011

Caroline86

Maise skriver:

vildt. hvor lang er hun??

ved det faktisk ikke.. lang haha...

hun kan godt passe en 86 i bluse stadig, men bukserne skal helst være 92!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

Hvem?

Maise skriver:

what, så er han næsten 10 cm længere end min pige og hun har en fin str. af sin alder. han bliver da et ordenlig fyr og ligeså med lillebror.

amen grotesk skostørrelse altså, et jo helt vildt. ja det er hverken sjovt at være stor eller meget lille, altid tøjproblemer.

mine bukser skal ofte lægges op.

ja jeg er kun 1,65 også.

Kender det al for godt, og min farfar har altid fået lavet specialsko, da der jo ingen skobutikker er med str. 54, og så forestil dig li ham med min farmor der bruger str 35 og er 1,60 - det ser vildt skægt ud

Anmeld

8. maj 2011

slettet_7530

Maise skriver:

Go´aften de damer.

JA skørt spørgsmål, men min Clara bruger str 86.

Hun 16 mdr, 11,5 kilo, ca 85 cm og str. 21 i sko.

Jeg spørger mest fordi jeg helst ikke vil købe forkert str. til forkert sæson, det kan hurtigt blive en dyr affære for den shoppinggale dame jeg nu engang er.

Ved godt man på igen måder kan generalisere, men jeg er alligevel lige lidt nysgerrig.

Og lige et billed af trunten også.

puha det kan jeg da ikke huske  men mener det passede meget godt med hendes alder, min er så faktisk hoppet str 104 over og er nu i 110 men i noget af hendes sommertøj som er helt ned til str 92 kan hun stadig have på, så tror helt det kommer an på mærket

Anmeld

8. maj 2011

Maise

Albertesmor skriver:

puha det kan jeg da ikke huske  men mener det passede meget godt med hendes alder, min er så faktisk hoppet str 104 over og er nu i 110 men i noget af hendes sommertøj som er helt ned til str 92 kan hun stadig have på, så tror helt det kommer an på mærket

ja mærket har selvfølgelig en del at sige. ja sommer tøj oplever jeg også kan passes lang tid.

Anmeld

8. maj 2011

Maise

SanneBoe skriver:

Kender det al for godt, og min farfar har altid fået lavet specialsko, da der jo ingen skobutikker er med str. 54, og så forestil dig li ham med min farmor der bruger str 35 og er 1,60 - det ser vildt skægt ud

hahaha gøg og gokke måske ?? ja det må se skægt ud.

Anmeld

8. maj 2011

Maise

Caroline86 skriver:

ved det faktisk ikke.. lang haha...

hun kan godt passe en 86 i bluse stadig, men bukserne skal helst være 92!

synes også det svinger afhængig af mærket. lange ben er altid godt at have jo

Anmeld

9. maj 2011

Davidsen87

Omkring da hun var 2år

Anmeld

9. maj 2011

h_bernie

min søn er 3 år og bruger 92, mener også han brugte samme str. sidste år. Men begynder så småt at bruge 98

Anmeld

9. maj 2011

Mi

Jeg syntes at de vokser i ryk, så pludselig kan de ikke passe deres tøj  Maja gik op i str 92 da hun var ca 1½ år og nu er hun så småt på vej over i 98, hun er 2½ år. Men det er også forskelligt hvor stor str 92 er fra den ene bluse til den anden.

www.stjerneleg.dk

Anmeld

9. maj 2011

Christina.78

Cecilie fyldte 2 i marts og er lige kommet op i str 86 i de fleste mærker...Hvis vi tager Name It og h&M er 86 lige som den skal være..skostr er 22..tror ikke hun kommer i en str 92 før til foråret igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.