Hvornår skiftede jeres til str. 92 og 98 ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2011

NaFe

hmmm...tror hun har været 22 mdr da hun gik op i 92

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

Maise

NaFe skriver:

hmmm...tror hun har været 22 mdr da hun gik op i 92

ok tak, kan du huske hvor høj hun var til 2 års undersøgelsen ??

Anmeld

8. maj 2011

Hvem?

Maise skriver:

Go´aften de damer.

JA skørt spørgsmål, men min Clara bruger str 86.

Hun 16 mdr, 11,5 kilo, ca 85 cm og str. 21 i sko.

Jeg spørger mest fordi jeg helst ikke vil købe forkert str. til forkert sæson, det kan hurtigt blive en dyr affære for den shoppinggale dame jeg nu engang er.

Ved godt man på igen måder kan generalisere, men jeg er alligevel lige lidt nysgerrig.

Og lige et billed af trunten også.

Min dreng er 15 mdr og bruger str. 98 nu, og har gjort det længe, hans første skostr var str 23,5 og bruger nu 24,5 og er som sagt 15 mdr.

Mener han skiftede fra 92'eren da han var godt 1 år

Anmeld

8. maj 2011

Miss T

Maise skriver:

ja jeg tænker nemlig også at det først bliver omkring 21-24 mdr. hun kan nemlig snildt passe 86 længe endnu tror jeg.

Altså min pige har egentlig altid være "lille", vejede først omkring de ti kg, da hun var halvandet år. Hun fyldte to i januar og p.t. bruger hun 92 i bukser og blandet 92/98 i bluser - str. 98 i buks er for lange og jeg vil skyde på, at hun først passer dem efter sommer. Bruger 22/23 i sko.

Anmeld

8. maj 2011

Maise

Miss T skriver:

Altså min pige har egentlig altid være "lille", vejede først omkring de ti kg, da hun var halvandet år. Hun fyldte to i januar og p.t. bruger hun 92 i bukser og blandet 92/98 i bluser - str. 98 i buks er for lange og jeg vil skyde på, at hun først passer dem efter sommer. Bruger 22/23 i sko.

min datter har korte ben, men lang overkrop og stort hoved, så hun ser nok også større ud end hun er. men i vuggestuen er hun på størrelse med flere af de 2 årige. lidt vildt, for vi er alle lave på begge sider  i familien.

Anmeld

8. maj 2011

Maise

SanneBoe skriver:

Min dreng er 15 mdr og bruger str. 98 nu, og har gjort det længe, hans første skostr var str 23,5 og bruger nu 24,5 og er som sagt 15 mdr.

Mener han skiftede fra 92'eren da han var godt 1 år

øj en kæmpe dreng. hvor høj er han så nu?? og vægten ?? synes mange drenge er meget større end i piger i den alder. men han må da stagnere på et tidspunkt, medmindre nogen i familien er høje

Anmeld

8. maj 2011

Hvem?

Maise skriver:

øj en kæmpe dreng. hvor høj er han så nu?? og vægten ?? synes mange drenge er meget større end i piger i den alder. men han må da stagnere på et tidspunkt, medmindre nogen i familien er høje

Åh, bob bob, sidst han blev målt og vejet (lidt tid siden) vejede han knap 15 kg og målte 93 cm. (Ved fødsel 3250g og 51 cm), Ved 3 mdrs undersøgelsen vejede han 8,3 kg

Lillebror er født 6 uger for tidligt - vægt 2550g og 46 cm, nu 4 mdr gammel med vægten på 7,5 kg og cm på 66.

Så de vokser vist ganske godt

Min farfar er 2 m og et eller andet og bruger str. 54 i sko , min mand er 1,90 eller sådan noget og bruger str. 48

Jeg er blot 164 og bruger str. 38

Anmeld

8. maj 2011

Caroline86

Laura er 14 mdr og hun bruger 92 lange hyl!

Anmeld

8. maj 2011

Maise

SanneBoe skriver:

Åh, bob bob, sidst han blev målt og vejet (lidt tid siden) vejede han knap 15 kg og målte 93 cm. (Ved fødsel 3250g og 51 cm), Ved 3 mdrs undersøgelsen vejede han 8,3 kg

Lillebror er født 6 uger for tidligt - vægt 2550g og 46 cm, nu 4 mdr gammel med vægten på 7,5 kg og cm på 66.

Så de vokser vist ganske godt

Min farfar er 2 m og et eller andet og bruger str. 54 i sko , min mand er 1,90 eller sådan noget og bruger str. 48

Jeg er blot 164 og bruger str. 38

what, så er han næsten 10 cm længere end min pige og hun har en fin str. af sin alder. han bliver da et ordenlig fyr og ligeså med lillebror.

amen grotesk skostørrelse altså, et jo helt vildt. ja det er hverken sjovt at være stor eller meget lille, altid tøjproblemer.

mine bukser skal ofte lægges op.

ja jeg er kun 1,65 også.

Anmeld

8. maj 2011

Maise

Caroline86 skriver:

Laura er 14 mdr og hun bruger 92 lange hyl!

vildt. hvor lang er hun??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.