Vægt under graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Er selv normalvægtig, så det er vel meget passende

Hvor har du fået fat i den graf ?

Jeg fandt grafen i en folder fra sundhedsstyrelsen, og har så selv aflæst tallene ud fra grafen og lavet min egen oversigt i excel Har lige vedhæftet halvdelen af grafen. De blå prikker er dem fra SST, de røde er min egen vægt ift. til  

Så fanatisk behøver man dog ikke være, det er kun fordi jeg har været overvægtig, at jeg er ekstra opmærksom

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

twinny

Det er sindsyg forskelligt hvordan folks vægt er... Nogen taber sig, fordi de har meget kvamle og opkast. Nogle tager lidt på og andre meget...

Jeg tog slet ikk på de første 3 måneder, jeg tabte mig faktisk 2 kilo uden at kaste op. Min læge sagde bare det ikke skulle blive ved på den måde... og det har det heller ikk gjort...

Anmeld

9. maj 2011

mortilnoahogmelina

Jeg tog 3 kg på de første 3 måneder . Jeg endte på 16 kg .
Havde tabt det hele 8 uger efter .

Anmeld

9. maj 2011

Tina2

Det er overhovedet ikke unormalt..... Jeg har ligget på 2-4 kg i plus hvor du er nu. Har været gravid 3 gange.... 1. gang tog jeg +25 kg på (tabt inden hun var 4 mdr + 5 kg mere), 2. gang tog jeg 31(!!) kg på og de var tabt da han var 9 mdr, 3. gang tog jeg 22 kg på og hun er nu 8 mdr og jeg mangler 2 kg....

Jeg er normalvægtig, så ja, har helt sikkert taget for meget på i mine graviditeter, men jeg er åbenbart en af dem der hiver kg til mig. Her i sidste graviditet passede jeg rimelig meget på hvad jeg indtog, og alligevel endte jeg på 22 kg.....

Men de er som sagt tabt igen- mangler dog lige de 2 kg  Nyd du bare din graviditet og tænk ikke på hvad de siger, jeg er sikker på det bare er dril

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.