når hormonerne spiller op..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

Anette&Sophia

Tropez skriver:

Du skal på ingen måde hidse dig op, men snakke med ham og fortælle ham at han har såret dig, og du føler dig overset, han kan have nogle ting under din graviditet som han har svært ved at takle, og derfor viser det på den forkerte måde, så det skal tages som en snak, han er bare nød til at forstå at han sårer dig, for ellers stopper det ikke og du ender som et nervevrag i sidste ende, og kan ikke nyde din graviditet som du skal 

du har ret. - hidser mig heller ikke op, ligger bare en lille smule tryk på, når han går imod mig. :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

LRJ

anetteb skriver:

jeg nævnte det for ham igår, det med vores svigerinde. - har også sagt at jeg savner komplimenter og søde ord + overraskelser. - det var endda også et problem inden jeg forelskede mig en anton berg. ( ) - jeg tager bare ting meget mere personligt nu

Forstår dig godt  

fortæl ham hvor vigtigt det er at han lytter til dig, For jeg ved at da jeg var gravid var jeg MEGET jaloux og Bo gav heller ikke mig komplimenter før jeg tudede fortalte ham at jeg simpelthen ingen selvtillid havde mere  og så startede han med det

Anmeld

9. maj 2011

Anette&Sophia

Lone H. skriver:

Forstår dig godt  

fortæl ham hvor vigtigt det er at han lytter til dig, For jeg ved at da jeg var gravid var jeg MEGET jaloux og Bo gav heller ikke mig komplimenter før jeg tudede fortalte ham at jeg simpelthen ingen selvtillid havde mere  og så startede han med det

det er egentlig utroligt at der skal så meget til før mænd kommer igang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.