.. kan alt i mig gå i stå.
jeg er træt af at gå og tænke så meget over ting, alt såre mig og så har jeg fået den dårligste selvtillid. :/ - jeg har så desværre ikke en kæreste der giver en komplimenter hver dag.
- i fredags var vi til fødselsdag ved vores nevø, og jeg fik langsomt mere og mere ondt i maven, sådan krampe agtigt, så jeg gik foroverbøjet, selv hans mor og svigerinde lagde mærke til at jeg blev bleg, og spurgte om jeg var okay, hvor jeg sagde "nej, jeg har ondt", min kæreste kiggede kun lige hurtigt over på mig, og snakkede hurtigt videre om deres (åndsvage) bilsnak. inden da, lå jeg på sofaen fordi jeg havde så ondt, jeg spiste ingen fødselsdagskage, eller andet til kaffen, og ikke på noget tidspunkt spurgte han mig om jeg var okay eller lign. og det skuffede mig rimelig meget og fik mig til at føle mig usynlig overfor ham :-(
igen idag da han var ude at kører rally, var det, det samme. + hans svigerinde rendte ham i røven ligemeget hvor han gik hen. på et tidspunkt gik han med sin nevø på den ene side, og så gik hun tæt op af ham på den anden side. - man skulle næsten tro at det var dem der var kærester. - jeg kunne så få lov til at tøffe rundt med mig selv...
tak fordi i har læst med så langt, har bare lige brug for at komme ud med en masse 
Anmeld