jeg er så pisse skuffet og ked af det... :´(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2011

Miss T

Anonym skriver:

mange tak for alle jeres svar. Det varmer nu lidt at høre at det ikke bare er mig som er total nærtagende, men at det ER dem som er fuldstændig tankeløse...

Jeg vil gøre som i allesammen foreslår, og ligge dem FULDSTÆNDIG på is nu.. jeg har simpelthen ikke brug for så negavtiv stemning, og jeg gider ikke at min lille guldklump skal se mig ked af det....

Jeg er dog ret spændt på at se hvornår og OM de nogensinde kontakter mig igen... det plejer jo altid at være mig der kommer...  men jeg har lovet min kæreste at holde mig i skindet... som han siger, så er det jo bare rigtig rigtig trist hvis min mor vælger at være stædig og derved ikke se sit barnebarn mere....

jeg har også selv tænkt tanken om at min søster kunne være jaloux... men hun HAR selv en skøn kæreste og de planglægger ikke børn eller noget (så det kan ikke være dér skoen trygger...) hun har bare altid være MEGET forkælet og derfor tror hun at hun kan tillade sig alt...  

nu er mini puttet og jeg vil NYDE at jeg trods alt ihvertfald har en fantastik kæreste, som har gjort ALT for at give mig en god dag

Og din kæreste har ret. Man vil formode, at hun har lyst til at se sit barnebarn og så må hun jo bare bide sin stolthed i sig og sige pænt undskyld! Men du må jo også fremadrettet gøre det klart overfor dem, at sådan en behandling gider du ikke at finde dig i.

Nyd resten af aftenen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

Nessie

Det har var nogenlunde mit ansigtsudtryk, da jeg læste din historie.

Hvad skal man da med fjender, når man har familie som dem?

Nej, jeg synes de er tarvelige. Du havde en dejlig dag, og hvorfor kunne de så ikke bare holde deres meninger for dem selv? Vi andre går da heller ikke og dunker andre oven i hovedet, hvis vi synes de fejrer noget "åndssvagt".

Jeg ville slette "indlægget" på Facebook, og så ellers lade dem om at kontakte mig. Det er jo ikke dig der skal blive god igen, det er dem der svinede dig til.

Hvor er jeg ked af at din dejlige dag blev ødelagt af sådan et par fjolser

Anmeld

8. maj 2011

Mumto3

Hold da op!!! sikke en omgang

Min første tanke da jeg læste det var, at din søster må have prøvet at få børn i mange år og hvor der bare slet ikke er sket noget og hun derfor ikke kan holde ud at du har overhalet hende inden om, og at hun var på et aller andet homon-trip som følge af ufrivillig barnløsbehandlingen. -men du skriver så, at sådan er det ikke med din søster. Hmmm....så ved jeg virkelig ikek vhad forklaringen kan være

Anmeld

8. maj 2011

miinimeal

jøsses an tror da vist nok der er en der har tisset på deres sukkermad,

i bund og grund tror jeg de er noget så jaloux over du har sådan en fantastisk lille familie,

men det undskylder sørme ikke at de opføre sig sådan, stakkels dig, de skulle skamme sig noget så grusomt, håber jeg satme også de gør

krammer til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.