Over min mor og min lillesøster....
Jeg er ano fordi jeg normalt aldrig opretter denne her slags indlæg her på siden, og egentlig også er MEGA flov over at min familie er sådan som de er!..... og derfor nødig vil genkendes 

Det er idag min aller første Mors dag, hvor jeg kan fejre min nye titel som mor! Jeg blev derfor mega glad da jeg imorges blev vækket af super glad baby og meget dejlig kæreste med blomster og kæmpe mysser fra begge to
Vi har hele dagen hygget og jeg er blevet sååå forkælet! Perfekt dag! 
Jeg ytrede min glæde på facebook, MEN så følte min søster lige pludselig at hun skulle fortælle mig hvor RÅDDEN mors dag var, hvilken opreklameret amerikansk skod dag det var, at det kun var et kommercielt salgs trick og at de som holder mors dag i virkeligheden er folk som IKKE kan finde ud af at udtrykke deres kærlighed til hverdag...!
jeg prøver at svare hende i en pæn tone, trods min irritation, og jeg siger derfor til hende (jeg citerer): "Selvfølgelig elsker vores børn os alle dage, og JA det er sødt lige meget hvilken dag de kommer hjem med gaver! og JA man kan vise sin kærlighed til sin mor alle dage, MEN lad dog os andre hygge os med en mors dag, og så fred være med det
man kan jo selv vælge om man vil holde den eller ej, jeg ved da også, til hverdag, at jeg er elsket som mor, MEN at jeg da NYDER at der er 1 hel dag om året hvor der bliver pudslet lidt om en..." spurgte hende også om hvem der dog havde tisset på hendes sukkermad? og så gik hun da helt agurk...
Hun fortsætter så, og jeg citerer: "du er sgu for langt ude. Hvorfor fanden skriver du her overhovedet, sidder du ikke og hygger med din unge, blomster og hvad ved jeg?du burde slet ikke have tid. Når min meninger alligevel er lort for dig.. Tag dig dog sammen, og fat at det er bare er en tanke fra min side. Det er åbenbart mig der pisser på din sukkermad..
Og det er jeg satme glad for.. For jeres hygge er åbenbart ikke nok."

Jeg blev helt måløs!!!! HVAD F...... SKER DER??!!!
hvorfor skal min dag ødelægges på den måde? Har set så meget frem til den, og jeg respekterer hvis andre folk har en anden syn på mors dag, men kan man da ikke lade folk være lykkelige???? 
Jeg svarer hende tilbage at jeg ikke gider finde mig i hendes kommentarer, og at hun simpelthen ikke kan være bekendt at over trumle mig sådan!
det stopper så sleeet ikke her.... min mor blander sig nu i samtalen (som jo stadig foregår i offentlig forum på FB hvor hele vores familie og omgangskreds kan læse med... 
) hun springer direkte ud i at forsvare min søster (min mor har heller aldrig gidet mors dag...) ØØØØMH hvorfor min søster skal forsvares istedet for mig aner jeg ikke...!!! min mor har altid holdt hånden over hende, og taget hendes parti før mit...
min mor skriver derfor - jeg citerer: "Det her har INTET med dig og dit barn at gøre og jeg er ked af, du har taget det på den måde, for det var overhovedet ikke møntet på dig , selvom der står det...og det er ikke for at forsvare din søster, jeg siger det, men i harmen over at blive misfortolket på den måde, som det hele er blevet drejet på. Du burde være den store og holde en fornuftig kammertone!"
jeg spørger så bare: Hvis det IKKE var myntet på mig, hvem fanden var det så myntet på?????!!!???
jeg RASER indeni!!!!!! 

hvad svarer man lige til det???
Jeg vælger at ignorere resten af deres "angreb" MEN så ringer min mor mig satme op... hun råber og skriger at jeg skal tage mig sammen og at det er min kæreste der har hjernevakset mig til at holde mors dag... jeg forklarer hende at det har jeg sku da SELV valgt! og at jeg indtil de blandede sig havde en fantastisk dag.. hun smider så røret på og sender mig efterfølgende en sms med at vi kan snakkes ved engang ude i fremtiden når jeg er blevet klogere og er kølet af! 
sidder nu tilbage her og er MEGA ked af det... min søster og mor har aaaaltid været sådan her, og jeg tilgiver dem gang på gang.... men nu er den berømte dråbe vist kommet...
min kæreste er i chok og er klar til at droppe alt kontakt... Men det er trods alt min familie... 
jeg havde bare lige brug for at komme af med det...
Glædelig første mors dag til mig