"Mor har lidt hun skal vise dig...."

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Eva. skriver:

Hun omtaler sig selv som mor over for en søn på 42 år...!!! ville du sidde og omtale dig selv i tredje person...?

Nej ikke så lang tid, rettede os indlægget da det lød forkert og nok misvisende Men det lød bare på dig somom det os ar forkert med børn på noge år gamle, så der er jeg bestemt uenig og føler intet galt i at kalde mig mor til min datter når hun ikk engang er 2 ½. Men nej ikke til de er 42 men nogle år endnu, det er svært at sige når jeg ikke har haft andre ældre børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

Tvebakken

Jeg korsede mig!!! Og krummede tæer... OG slog væk fra kanalen.. Det kunne jeg simpelthen bare ikke holde til...

Jeg har to tøser på snart 5 og 7 - og det er LÆNGE siden, jeg har omtalt mig selv som mor - de gør det dog stadig (og forhåbentlig altid)

Men hvis jeg gerne vil lære DEM, at omtale sig selv rigtigt - så er jeg jo nødt til også selv at gøre det, og det kan de altså sagtens finde ud af...

Anmeld

8. maj 2011

Aves.

Tvebakken skriver:

Jeg korsede mig!!! Og krummede tæer... OG slog væk fra kanalen.. Det kunne jeg simpelthen bare ikke holde til...

Jeg har to tøser på snart 5 og 7 - og det er LÆNGE siden, jeg har omtalt mig selv som mor - de gør det dog stadig (og forhåbentlig altid)

Men hvis jeg gerne vil lære DEM, at omtale sig selv rigtigt - så er jeg jo nødt til også selv at gøre det, og det kan de altså sagtens finde ud af...

Anmeld

8. maj 2011

Ranarupta

Eva. skriver:

sagt af en mor til hendes søn på 42 år....sidder og ser luksusfælden og tænker det var meget godt jeg sad på gulvet, ellers var jeg da faldet ned fra stolen af grin..man omtaler da ikke sig selv som moooor, over for børn over 1 år...eller gør man...?

Nå, men jeg siger i hvert fald jeg og ikke mor, men jeg, når jeg taler  til mine tre unger og de er en del under 42år..

Don't get me started!!

Hun er så frygtelig og nedladende!!!
Puh, skrækkeligt kvindemenneske!

(Sikke mange udråbstegn!!!!) 

Anmeld

8. maj 2011

Fru Nielsen

Altså, Nicklas bliver 4 år gammel imorgen og jeg siger skisme stadig: Må MOR få et godnat kys eller, er du søs at hente mors tlf? Så stopper ikke selvom de er over 1 år gammel....

Men 42 år, ja det er lige i overkanten.....

Anmeld

8. maj 2011

Aves.

Ranarupta skriver:

Don't get me started!!

Hun er så frygtelig og nedladende!!!
Puh, skrækkeligt kvindemenneske!

(Sikke mange udråbstegn!!!!) 

Ja, ikke...det var så pinligt at det blev komisk....

Anmeld

8. maj 2011

Sitrani

HAHAHAHA, hvor nedladende kan man være overfor sin søn!!!! Haha, der vil jeg nok også liiiige sætte grænsen.....

Det er bare helt ok, at sige mor til sine små børn, men ikke til sine fuldvoksne børn..... haha.. det virker helt åndssvagt.... min mor siger det engang i mellem til mig FOR SJOV! Men sgu da ikke i ramme alvor.. så ville jeg da føle mig mega lille.... haha..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.