Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
sagt af en mor til hendes søn på 42 år....sidder og ser luksusfælden og tænker det var meget godt jeg sad på gulvet, ellers var jeg da faldet ned fra stolen af grin..man omtaler da ikke sig selv som moooor, over for børn over 1 år...eller gør man...?
Nå, men jeg siger i hvert fald jeg og ikke mor, men jeg, når jeg taler til mine tre unger og de er en del under 42år..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg gør det stadig, jeg ER mor, så derfor siger det jeg stadig i ny og næ selv om de er 2 og 3...men nej, det fortsætter ikke til de er 40....nope, nixen...
MariaE skriver: jeg gør det stadig, jeg ER mor, så derfor siger det jeg stadig i ny og næ selv om de er 2 og 3...men nej, det fortsætter ikke til de er 40....nope, nixen...
hehe...jeg tænkte lidt at den mor måske skulle slippe bare en lille smule...
Eva. skriver: hehe...jeg tænkte lidt at den mor måske skulle slippe bare en lille smule...
åh ja, jeg så det i tirsdag
K&S skriver: åh ja, jeg så det i tirsdag
Hun er da virkelig slem den mor...:" Nu skal du høre, mor har bestemt sig at mor vil betale det her så nu tager mor den regning her-....." det var da SÅ pinligt altså...mangler en "krybe i et musehul-smiley...
Eva. skriver: Hun er da virkelig slem den mor...:" Nu skal du høre, mor har bestemt sig at mor vil betale det her så nu tager mor den regning her-....." det var da SÅ pinligt altså...mangler en "krybe i et musehul-smiley...
Lige præcis
JEG siger sørme mor og den ældste er snart 2 ½ , vil altid være hendes mor og begge børns mor og de vil kalde mig mor i laaaang tid, så kalder mig selv mor længe endnu, men ikke når de er teenager osv
Mette+Mathias skriver: Jeg har også programmet kørende i baggrunden og sagde netop til manden, at det er da klart at ham (i tv'et) ikke kan opføre sig som en voksen, når hans mor behandler ham som et lille barn. Kæft, - det lyder åndssvagt *gg*
Jeg har også programmet kørende i baggrunden og sagde netop til manden, at det er da klart at ham (i tv'et) ikke kan opføre sig som en voksen, når hans mor behandler ham som et lille barn. Kæft, - det lyder åndssvagt *gg*
LIGE PRÆCIS...også min tanke...
**PRINESSERNES STOLTE MOR** skriver: JEG siger sørme mor og den ældste er snart 2 ½ , vil altid være hendes mor og begge børns mor og de il kalde mig mor i laaaang tid, så kalder mig selv mor laangt ud i fremtiden
JEG siger sørme mor og den ældste er snart 2 ½ , vil altid være hendes mor og begge børns mor og de il kalde mig mor i laaaang tid, så kalder mig selv mor laangt ud i fremtiden
Hun omtaler sig selv som mor over for en søn på 42 år...!!! ville du sidde og omtale dig selv i tredje person...?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128