10kg er det for meget????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2011

Anonym trådstarter

Wulffi89 skriver:

Jeg har 4 uger igen og har taget 9-10 kg på men jeg har også været heldig ikke at tage ret meget på.. Men nej det lyder meget normalt..

Men husk bare at spise hvad du plejer og ikke spise for 2  men spis med måde

ja det har du da, skønt for dig

men ja jeg kan slet ikke spise for to hehe, så bliver jeg dårlig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

mortilnoahogmelina

JEg vejede præcis som du gjordep i uge 25 +10 kg jeg nåede op på 16 kg og tabte det hele 8 uger efter .

Anmeld

9. maj 2011

Happiness

Jeg havde altså også taget 10 kg på omkring det tidspunkt. Og er nu i uge 32, og har kun taget 2 kg mere på.

Det kommer lidt i ryk for mig. Og man kan jo ikke se at jeg har taget så meget på. Så jeg tgaer det stille og roligt.

Og både min jordmoder og læge har intet sagt til det. Andet end at jeg skal fortsætte som jeg gør Så tror det er meget normalt for nogle. Har også spist sundt og sørget for at holde mig i gang. Så det er ikke fordi jeg har levet af fed mad på sofaen hele min graviditet Nogle tager bare mere på end andre

Anmeld

9. maj 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Hej tøser

jeg er i uge 25 og har taget ca 10kg på indtil videre, er det for meget....?

Jeg vil være ked af at tage for meget på og have mange overflødige kg efter fødsel

Det synes jeg ikke er slemt... Man kan ikke undgå at tage på under en graviditet og man skal heller ikke undgå det... Du må bare ud og løbe eller træne i Fitness center når du har født... 

Jeg er 21+0 idag og har taget 13 kg på... 

Anmeld

9. maj 2011

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

JEg vejede præcis som du gjordep i uge 25 +10 kg jeg nåede op på 16 kg og tabte det hele 8 uger efter .

Super så skal jeg ikke være nervøs for det når der er andre som har taget det samme på og så håbe på kiloerne forsvinder efter fødsel

Anmeld

9. maj 2011

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Det synes jeg ikke er slemt... Man kan ikke undgå at tage på under en graviditet og man skal heller ikke undgå det... Du må bare ud og løbe eller træne i Fitness center når du har født... 

Jeg er 21+0 idag og har taget 13 kg på... 

Det har du helt ret i, jeg har bare været bange for at tage alt alt for meget på så er det dejligt lige at høre andres oplevelser og vide man ikke er den eneste

Anmeld

9. maj 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Det har du helt ret i, jeg har bare været bange for at tage alt alt for meget på så er det dejligt lige at høre andres oplevelser og vide man ikke er den eneste

Selvfølgelig... 

Anmeld

9. maj 2011

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

Super så skal jeg ikke være nervøs for det når der er andre som har taget det samme på og så håbe på kiloerne forsvinder efter fødsel

Synes jeg overhovedet ikke du skal være nej .
Du skal nok tabe dem igen efter . JEg vejer endda 1 kg mindre nu end før jeg blev gravid .
Amning er super god måde at tabe sig på

Anmeld

9. maj 2011

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

Synes jeg overhovedet ikke du skal være nej .
Du skal nok tabe dem igen efter . JEg vejer endda 1 kg mindre nu end før jeg blev gravid .
Amning er super god måde at tabe sig på

det er da super godt  har godt hørt om amningen gør meget

Anmeld

9. maj 2011

foto på lærred

Anonym skriver:

Hej tøser

jeg er i uge 25 og har taget ca 10kg på indtil videre, er det for meget....?

Jeg vil være ked af at tage for meget på og have mange overflødige kg efter fødsel

Jeg var til lægen i dag (32 + 3) og der sagde han at de 11 kilo jeg har taget på er fornuftigt set med de briller der siger, at guidelinen er ca 14 kilo som normalvægtig.

Men husk også på, at man kan tage på i ryk. Jeg tog ikke så meget på lige pludselig i 4 uger da jeg var omkring de 25 uger som du er nu, så du kan meget vel om en månedstid veje noglelunde det samme som nu.

Jeg har hørt, at mange tager meget på i sidste trimester, men jeg håber, at jeg kan holde det til de ca 3 kilo, men om det lykkes er jo ikke til at sige. (det er noget med at man tager 300 gr. på om ugen de sidste mange uger) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.