10kg er det for meget????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.961 visninger
20 svar
0 synes godt om
8. maj 2011

Anonym trådstarter

Hej tøser

jeg er i uge 25 og har taget ca 10kg på indtil videre, er det for meget....?

Jeg vil være ked af at tage for meget på og have mange overflødige kg efter fødsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

de-wett

Anonym skriver:

Hej tøser

Jeg vil være ked af at tage for meget på og have mange overflødige kg efter fødsel

inden eg blev gravid vejede jeg 65 tog så ca 25 kg på og nu vejer jeg 70 kg uden at gøre noget

Anmeld

8. maj 2011

Miss T

Det kommer vel an på før vægt  Men umiddelbart nej, det havde jeg selv taget på begge gange og begge gange endte jeg på ca. 18 kg. Jeg er ikke en af dem, hvor kg´erne ryger i samme ombæring som barnet "smutter" ud. Det er hårdt arbejde motion og sund kost.

Anmeld

8. maj 2011

Anonym trådstarter

Miss T skriver:

Det kommer vel an på før vægt  Men umiddelbart nej, det havde jeg selv taget på begge gange og begge gange endte jeg på ca. 18 kg. Jeg er ikke en af dem, hvor kg´erne ryger i samme ombæring som barnet "smutter" ud. Det er hårdt arbejde motion og sund kost.

jeg vejede 71 og er 174 høj 

Jah jeg har tænkt på at starte i fitness center når jeg har født om ikke andet så bare for at holde kroppen godt i gang  

Anmeld

8. maj 2011

Anonym trådstarter

de-wett skriver:

inden eg blev gravid vejede jeg 65 tog så ca 25 kg på og nu vejer jeg 70 kg uden at gøre noget

Okay tak for svar 

det er da dejligt du ikke skulle gøre så meget for det  

Anmeld

8. maj 2011

Miss T

Det er også en god ting, når du har fået grønt lys fra lægen (efter 8 uger). Det er jo desværre ikke alle der er lige så heldige at det bare "forsvinder" af sig selv   og indtil de 8 uger så er der jo masse af motion i gåturer med barnevognen

Men ud fra din højde og vægt, så er 10 kg meget normalt, jeg tænker bare, at hvis du nu havde været meget overvægtig, så var det måske knap så fedt i den sidste ende, men det er du jo på ingen måde.

Anmeld

8. maj 2011

maria_wlt

Anonym skriver:

Hej tøser

Jeg var vist også deroppe i uge 25 med Tristan.. Endte på 27 kg... Jeg er 183 høj så det sad okay, men jeg må desværre sige at jeg lærte af det.. Tog kun 9-10 kg på her anden gang..

Min krop tog desværre skade af de 27 kg.. Min mave er slatten og grim må jeg desværre indrømme.. 

Så hvis du er en pige der ikke bare smide 5 kg, så ville jeg tænke over hvad der bliver spist

Anmeld

8. maj 2011

Anonym trådstarter

Miss T skriver:

Det er også en god ting, når du har fået grønt lys fra lægen (efter 8 uger). Det er jo desværre ikke alle der er lige så heldige at det bare "forsvinder" af sig selv   og indtil de 8 uger så er der jo masse af motion i gåturer med barnevognen

Men ud fra din højde og vægt, så er 10 kg meget normalt, jeg tænker bare, at hvis du nu havde været meget overvægtig, så var det måske knap så fedt i den sidste ende, men det er du jo på ingen måde.

nej desværre, jeg er nok en af dem som skal arbejde for at smide kiloerne igen

men ja der er altid de dejlige gåture 
nårh jeg havde lidt på sidebenene men var ikke ligefrem tyk 

Anmeld

8. maj 2011

Anonym trådstarter

maria_wt skriver:

Jeg var vist også deroppe i uge 25 med Tristan.. Endte på 27 kg... Jeg er 183 høj så det sad okay, men jeg må desværre sige at jeg lærte af det.. Tog kun 9-10 kg på her anden gang..

Min krop tog desværre skade af de 27 kg.. Min mave er slatten og grim må jeg desværre indrømme.. 

Så hvis du er en pige der ikke bare smide 5 kg, så ville jeg tænke over hvad der bliver spist

det er da lidt træls for dig din mave er blevet sådan 

jeg synes nu jeg spiser sundt og som jeg plejer, men tror det er fordi jeg er holdt lidt op med den motion jeg lavede før jeg blev gravid så skal vel bare passe på her den sidste tid indtil jeg skal føde

Anmeld

8. maj 2011

Hailiesmom11

Jeg har 4 uger igen og har taget 9-10 kg på men jeg har også været heldig ikke at tage ret meget på.. Men nej det lyder meget normalt..

Men husk bare at spise hvad du plejer og ikke spise for 2  men spis med måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.