Eva. skriver:
Åhhhrrr....hop op og fald ned...jeg synes det er super fedt der er et sted til alle de mænd og kvinder der ønsker at være utro, så kan man da måske slippe for dem inde på alle de dating sider hvor vi er en del som faktisk ikke har en mand eller kone...er sgu trættende at der er så maneg gifte mænd og kvinder sådan et sted.
Og hvad er det du vil have censur på...at der findes steder hvor voksne mennesker finder sig en kæreste...eller?
Ja på radio spots som denne her.. synes ikke jeg skal belemeres med folks syge lyster mens man står sammen med børnene og laver mad..
Ved godt jeg ikke er en kotelet til salg på kød market og nok også derfor har et andet syn på det.. men tror man er lidt naiv hvis man tror pågrund af de har fået en hjemmeside hvor de kan gøre det blandt ligesindet vil fraholde dem i og søge bytte på de alm dating sider... og pointen med tråden var også der må kunne strammes lidt op på den lovgivning.. for synes SELV vi skal vælge hvad vi vil lære vores børn om parforhold og troskab.. det skal de ikke lære i radioen
Anmeld