Er det fordi du hellere vil lukke øjnene for det findes og så bare leve i lykkelig uvidenhed eller?
For mit vedkommende synes jeg det er usmageligt - ikke fordi det foregår, men fordi det er møghamrendes dårlig stil at være så vattet at det åbenbart er accepteret i samfundet at man har brug for sådan et sted.
Tænk at være så fesen at man decideret går ind og tilmelder sig et sted for at opsøge en affære i stedet for at se sig om og gøre noget ved sit lorteliv her og nu og en gang for alle. Rygning og alkohol skader dig selv, men du kan altid vælge at skåne dine omgivelser for det. En affære skader den person du officielt har lovet altid at passe på - deri forskellen.
Jeg er udmærket klar over at folk kan falde i, og det må man selv ligge og rode med, men hvis det decideret er noget med at finde en bare for at finde en og ikke fordi man blev væltet i et øjeblik så synes jeg man er et skvat. Så skulle man bruge sin tid lidt mere konstruktivt - f.eks. på en skilsmisse.
Og når der findes et sted som kun har til tjeneste at fremme en aktivitet som er så møghamrendes sårende og ødelæggende for de mennesker der bliver ofrene, så synes jeg at det er hamrendes amoralsk at give dem taletid - præcis som for diverse ekstremister.
Anmeld