hmm .. at man ligefrem opfordre til utroskab offentligt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2011

Aves.

Lollo1987 skriver:

enlig ikke. Håber bare ikke at det sker for mig, men det ved man jo aldrig. 

Men ville nok ikke selv bruge sådan en hjemme side

Så det bliver ikke mig de tjener penge på, heller ikke tobak eller alkohol industrien Hvertfald ikke ret meget.

Næ, men derfor kan der jo være en masse som bruger og har brug for sådan en side...jeg synes det er fint nok...det er voksne mennesker der gør det frivilligt...deres moral og etik må de jo selv rode med..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

Rosa

Er det fordi du hellere vil lukke øjnene for det findes og så bare leve i lykkelig uvidenhed eller?

For mit vedkommende synes jeg det er usmageligt - ikke fordi det foregår, men fordi det er møghamrendes dårlig stil at være så vattet at det åbenbart er accepteret i samfundet at man har brug for sådan et sted.

Tænk at være så fesen at man decideret går ind og tilmelder sig et sted for at opsøge en affære i stedet for at se sig om og gøre noget ved sit lorteliv her og nu og en gang for alle. Rygning og alkohol skader dig selv, men du kan altid vælge at skåne dine omgivelser for det. En affære skader den person du officielt har lovet altid at passe på - deri forskellen. 

Jeg er udmærket klar over at folk kan falde i, og det må man selv ligge og rode med, men hvis det decideret er noget med at finde en bare for at finde en og ikke fordi man blev væltet i et øjeblik så synes jeg man er et skvat. Så skulle man bruge sin tid lidt mere konstruktivt - f.eks. på en skilsmisse.

Og når der findes et sted som kun har til tjeneste at fremme en aktivitet som er så møghamrendes sårende og ødelæggende for de mennesker der bliver ofrene, så synes jeg at det er hamrendes amoralsk at give dem taletid -  præcis som for diverse ekstremister. 

Anmeld

8. maj 2011

Aves.

Rosa skriver:

For mit vedkommende synes jeg det er usmageligt - ikke fordi det foregår, men fordi det er møghamrendes dårlig stil at være så vattet at det åbenbart er accepteret i samfundet at man har brug for sådan et sted.

Tænk at være så fesen at man decideret går ind og tilmelder sig et sted for at opsøge en affære i stedet for at se sig om og gøre noget ved sit lorteliv her og nu og en gang for alle. Rygning og alkohol skader dig selv, men du kan altid vælge at skåne dine omgivelser for det. En affære skader den person du officielt har lovet altid at passe på - deri forskellen. 

Jeg er udmærket klar over at folk kan falde i, og det må man selv ligge og rode med, men hvis det decideret er noget med at finde en bare for at finde en og ikke fordi man blev væltet i et øjeblik så synes jeg man er et skvat. Så skulle man bruge sin tid lidt mere konstruktivt - f.eks. på en skilsmisse.

Og når der findes et sted som kun har til tjeneste at fremme en aktivitet som er så møghamrendes sårende og ødelæggende for de mennesker der bliver ofrene, så synes jeg at det er hamrendes amoralsk at give dem taletid -  præcis som for diverse ekstremister. 

Ja, men så er det jo godt man ikek er sådan..jeg er møghamrende og tisse træt af falske gifte mænd på dating, så kan sådan et sted samle alt skramlet, så synes jeg det er uovertruffent...og ja, det er synligt med sådan en side, og nok det folk bliver stødt over, for det har jo altid været sådan og jeg tror som slet ikke mennesket er skabt til at leve/opføre sig monogamt..

Anmeld

8. maj 2011

Maalene

Rosa skriver:

Fuldstændig enig

Hvis folk ikke er glade i deres forhold og kun er ude på at få et godt knald med en anden, ja så afslut forholdet - og så kan man gøre hvad man vil!

Kan heller ikke se hvad formålet er med ligefrem at "opfordre" til utroskab... Der er desværre nok nogle svage sjæle der falder i...

Anmeld

8. maj 2011

Aves.

Maalene skriver:

Fuldstændig enig

Hvis folk ikke er glade i deres forhold og kun er ude på at få et godt knald med en anden, ja så afslut forholdet - og så kan man gøre hvad man vil!

Kan heller ikke se hvad formålet er med ligefrem at "opfordre" til utroskab... Der er desværre nok nogle svage sjæle der falder i...

Men det gør folk bare ikke..jeg kan sagtens se hvad det ideelle er, men det er jo utopi at tro det kan lade sig gøre...og derfor nyder jeg hvis jeg kan slippe for lidt af alle de sørgelige liderlige gifte mænd på dating siderne for singler..

Anmeld

8. maj 2011

ZamanogDania

Jeg synes det er mærkeligt at der findes sådan en hjemmeside
Hvis man ikke er tilfreds med sin partner så kan man bare forlade ham/hende. Man behøver ligefrem ikke være utro hvis min mand vil flirte eller finde en elsker, så kan han skride og finde sig en. Og ikke går ind på datingside

Anmeld

8. maj 2011

Shibby

Rosa skriver:

Anmeld

8. maj 2011

Maalene

Eva. skriver:

Men det gør folk bare ikke..jeg kan sagtens se hvad det ideelle er, men det er jo utopi at tro det kan lade sig gøre...og derfor nyder jeg hvis jeg kan slippe for lidt af alle de sørgelige liderlige gifte mænd på dating siderne for singler..

Ja, kan godt følge dig i, at det må være pisse træls at blive kontaktet af gifte mænd på et datingsite, hvis man selv er på jagt efter noget mere seriøst...

Men ligefrem at opfordre til utroskab synes jeg er forkert... Selvfølgelig foregår det (desværre) mange steder, men det bliver jo ikke ligefrem bedre af, at nogle selvhøjtidelige fjolser vil tjene nogle penge og så opfordrer til utroskab... Som om det så bliver okay at være utro - hvilket jeg absolut ikke synes det gør...

Anmeld

8. maj 2011

vanilla

ZamanogDania skriver:

Jeg synes det er mærkeligt at der findes sådan en hjemmeside
Hvis man ikke er tilfreds med sin partner så kan man bare forlade ham/hende. Man behøver ligefrem ikke være utro hvis min mand vil flirte eller finde en elsker, så kan han skride og finde sig en. Og ikke går ind på datingside

Anmeld

8. maj 2011

vanilla

Maalene skriver:

Fuldstændig enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.