Er jeg urimelig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.510 visninger
24 svar
0 synes godt om
8. maj 2011

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg har fået sådan et hotelgavekort i gave af min søster og hendes kæreste, dog med den betingelse at de må passe vores datter når vi skal afsted.

Nu er det sådan at vi overvejer at få brugt dette gavekort, men jeg har det så dårligt med at vores pige skal være hos dem i en hel weekend! De har aldrig passet hende en nat, kun nogle timer. Jeg vil aller helst at hun kan overnatte hos mine svigerforældre da de er vante til at passe hende.

Er det meget pylret og urimeligt af mig når nu det er en gave de har givet os?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

Faith

Øv den er svær...

Stoler du ikke på at din søster og kæreste kan klare det, eller er du utryg fordi de ikke har prøvet det før?

Nu ved jeg ikke hvor nært et forhold du har til din søster, men kunne man forestille sig at du snakkede med hende om det og forklarede hende dine bekymringer?

Anmeld

8. maj 2011

B&J

Når dine svigerforælder har passet jeres barn mest kan jeg godt forstå men hvorfor har du så ikke fået din søster til af gøre det noget mere så hun kunne lære dem det bedre af kende syntes du skal prøve af tage chancen

Anmeld

8. maj 2011

Lyksfyn

Hej

Måske starte ud med at de passede en hel dag, så en dag med overnatning, og går det bare super, så er i alle klar til at det er en hel weekend Ekstra bonus er jo så at på "prøvedagende" kan i lave skønne parting så i kan tanke godt op og være forælder fyldt med overskud Pøj pøj og så håber jeg ikke på en dejligt weekendophold!

Anmeld

8. maj 2011

AndreasMor84

Hmm... det lyder til at din søster gerne vil passe jeres barn når I nu skal på weekend. Hvis det er fordi du er utryg ved situiationen, fordi det ikke er sket før, synes jeg da du skal prøve at lade hende passe jeres barn én nat til at starte med inden I skal på weekend? Og ellers bare sige det som det er - at du ikke er helt tryg ved, at hun skal passe barnet en hel weekend, når hun ikke har prøvet det før.

Anmeld

8. maj 2011

Anonym trådstarter

smillaluna skriver:

Øv den er svær...

Stoler du ikke på at din søster og kæreste kan klare det, eller er du utryg fordi de ikke har prøvet det før?

Nu ved jeg ikke hvor nært et forhold du har til din søster, men kunne man forestille sig at du snakkede med hende om det og forklarede hende dine bekymringer?

Jo både og, jeg ved at de vil passe på hende, det er ikke det, men de har ikke nogen børn selv, og de er tit meget uforstående over for diverse dillemmaer man kan komme i når man har børn.

Jeg er meget tæt på min søster, men ved også hvordan hun vil reagerer hvis jeg siger det til hende som det er. Hun tager ting meget nært, og vil overhovedet ikke kunne sætte sig i mit sted!

De har blandt andet trapper i deres hus, og vores pige elsker at klatre på trapper, men man skal holde godt øje med hende. Og de er ikke så gode til at huske på at lukke døren til trappen når vi er der...

Anmeld

8. maj 2011

twinboys

Solstråle2011 skriver:

Hmm... det lyder til at din søster gerne vil passe jeres barn når I nu skal på weekend. Hvis det er fordi du er utryg ved situiationen, fordi det ikke er sket før, synes jeg da du skal prøve at lade hende passe jeres barn én nat til at starte med inden I skal på weekend? Og ellers bare sige det som det er - at du ikke er helt tryg ved, at hun skal passe barnet en hel weekend, når hun ikke har prøvet det før.

Anmeld

8. maj 2011

Anonym trådstarter

Tusind tak for alle jeres fornuftige svar piger.

Jeg tror måske jeg vil prøve at foreslå dem at de tager hende en nat først, og så ser jeg hvordan det går.

Anmeld

8. maj 2011

AndreasMor84

Anonym skriver:

Tusind tak for alle jeres fornuftige svar piger.

Jeg tror måske jeg vil prøve at foreslå dem at de tager hende en nat først, og så ser jeg hvordan det går.

Lyder som en rigtig god ide Held og lykke med det

Anmeld

8. maj 2011

slettet_7530

Anonym skriver:

Jo både og, jeg ved at de vil passe på hende, det er ikke det, men de har ikke nogen børn selv, og de er tit meget uforstående over for diverse dillemmaer man kan komme i når man har børn.

Jeg er meget tæt på min søster, men ved også hvordan hun vil reagerer hvis jeg siger det til hende som det er. Hun tager ting meget nært, og vil overhovedet ikke kunne sætte sig i mit sted!

De har blandt andet trapper i deres hus, og vores pige elsker at klatre på trapper, men man skal holde godt øje med hende. Og de er ikke så gode til at huske på at lukke døren til trappen når vi er der...

Hvis du er så utryg ved at overlade din datter i din søsters varetægt ser jeg ingen anden udvej end at levere gaven tilbage med beskeden at i ikke er trygge ved at de har hende en hel weekend og i derfor ser jer nødsaget til at aflevere gaven retur da det var betingelsen i fik den på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.