Hvad ville du sige til en unanvgiven person?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2011

Mor Christa

1: You are the only one who can get me on my feet, and I can't even dance .. Jeg er så glad for at skæbnen ville at jeg skulle møde dig. Du betyder mere for mig, end du nogensinde ville kunne forstå! jeg vil altid elske dig

2: Du har bragt lys og uendelig mængder af kærlighed ind i mit liv, på SÅ kort tid. Hvor er alle hverdagens problemer dog så ligegyldige så længe jeg har dig. Jeg vil dig altid kun dit bedste. Du skal vide, at jeg elsker dig højere end noget andet. Nogensinde!

3: Uden dig var jeg ikke kommet så langt som jeg er i dag.. Du er der altid ved min side. Du støtter mig i alle mine valg. Jeg er dig evig taknemmelig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

K&S

Jeg håber, du vil være her længe endnu, jeg er ikke klar til at sige farvel

Anmeld

8. maj 2011

Koen.

Jeg savner dig af hele mit hjerte og hver aften når stjernerne titter frem sig dit barnebarn og jeg godnat til dig

Anmeld

8. maj 2011

Talbutikken

Gav jeg dig det kram og viste du hvor højt jeg elsker dig ?

Anmeld

9. maj 2011

qp

Jeg hader dig for alt det unødvendige pis du har trukket mig igennem.

Anmeld

9. maj 2011

CarinaSB

1. Jeg hader dig for ALT, du gjorde mit liv til et helved. Du fik mig så fucking langt ned at jeg har brugt 5 år på at komme op igen 

2. Du har virkelig fået mig til at føle at jeg ikke var en skid værd

3. Du har virkelig gjort mig til en glad og smilende pige, du har samlet mit hjerte efter det har været totalt smadret.

Anmeld

9. maj 2011

Lone Jakobsen

* spekulere på hvordan det går dig. hører så lidt og det er alt  sammen negativt. tænker du nogensinde på dem. de tænker på dig, på jer, og savner jer alle. det er ikke fair for dem, og det gør mig trist at du kunne ændrer/ fjerne deres sorg hvis du ville.

Anmeld

9. maj 2011

CamiRon

I er mit liv! Jeg elsker jer!

Anmeld

9. maj 2011

morethanperfect

Ej jeg forstår altså ikke denne her tråd 

Anmeld

9. maj 2011

betski

Mon ikke det snart er tid til at du stoppe med at have så travlt med andres liv og begynde at se lidt ind ad?? Det ville klæde dig!!

Du er savnet og jeg er ked af, at vi ikke nåede alt det vi havde planer om  Håber du har det godt, der hvor du er nu. Elsker dig for evigt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.