Hvad ville du sige til en unanvgiven person?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.613 visninger
45 svar
0 synes godt om
7. maj 2011

qp

Jeg lægger gerne ud:

Du har rørt mig dybt og jeg vil altid være dig evigt taknemmelig for det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

Frøken J.

Du gav mig viljen til at opnå mine drømme, selvom det ikke var din hensigt

Anmeld

7. maj 2011

N&J

Altså bare sådan til en hvilken som helst person, du kan jo gætte det

Anmeld

7. maj 2011

qp

N&J skriver:

Altså bare sådan til en hvilken som helst person, du kan jo gætte det

Ja men jeg ville også gerne haft opretten tråden så man kunne svare anonymt men jeg er ikke plus profil

Anmeld

7. maj 2011

Mi

Du er møgirriterende at være sammen med. Jeg bliver ked af det, stresset og drænet for energi af at lytte på alt dit stres og brok, og jeg har ikke lyst til at se dig mere.

Anmeld

8. maj 2011

N&J

Jeg har fire personer, og ikke noget med at gætte.. 

Du skabte vores datter sammen med mig, og for det vil jeg for evigt være dig taknemmelig...

Du lærte mig at være ærlig, og jeg savner dig stadig selvom det er mange år siden du "forlod" denne jord..

Du lærte mig hvad livet handlede om, og hvis jeg ikke havde haft dig i mit liv så havde jeg været et fattigere menneske..

Jeg savner dig, og syntes du burde komme forbi til lidt sjov....

Anmeld

8. maj 2011

N&J

Hov har en mere.. 

Når jeg er sammen med dig er jeg et bedre menneske.. 

Anmeld

8. maj 2011

Caroline86

Jeg ville ønske nogen kunne hjælpe dig så du kan få den rigtige behandling og stoppe med at skade dig selv

Anmeld

8. maj 2011

N&J

Ihhh glemte jo den vigtigste af alle..

Hver dag giver mening fordi du er til, du fylder mit liv med glæde og smil som smelter mit hjerte, jeg elsker dig for altid og for evigt..  

Anmeld

8. maj 2011

merle2010

jeg har nogle stykker

du sårede mig dybt, tænk at du kunne få dig selv til at gøre det, håber aldrig du kunne finde på det igen..

jeg elsker dig højere end alt andet, jeg ville slå ihjel for dig.. du betyder alt for mig i denne verden..

tak fordi du skabte vores lille pige sammen med mig, elsker dig rigtig højt og håber at vi skal være sammen for altid..

jeg HADER dig.. ville ønske du kunne forsvinde ud af mit liv for altid..

tag dig dog sammen og kom videre, du fortjener så meget bedre.. hvorfor nøjes med en som ham.. jeg elsker dig, men ved snart ikke hvor meget jeg kan holde til mere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.