jordmor???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2011

camilla28

haaaa hun har valgt o lade være for hun ville aldrig få mig op og stå ien haaaa

svært og skubbe hvalen ud i vandet iigen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

Clisolka

michelledam skriver:

hej piger..

ville høre om i vidste noget om hvad der skulle ske når jeg skal til jordmor næste gang som er når jeg er 35+5.

Får man underlivs undersøgelser mht. om man er åbnet sig eller er det først senere? eller gør jordmor ikke sådan noget?

Den sidste gang jeg var til jordemoder blev jeg heller ikke tjekket nedenbords  Den eneste gang jeg blev det mens jeg var gravid, var da jeg blev sat i gang 

Anmeld

7. maj 2011

Mother-love

BB78 skriver:

Den sidste gang jeg var til jordemoder blev jeg heller ikke tjekket nedenbords  Den eneste gang jeg blev det mens jeg var gravid, var da jeg blev sat i gang 

okay.. tænker jeg nok ikke skal regne med at hun tjekker mig så... en lille smugle øv for kunne da godt tænke mig at vide om jeg var lidt åben, for er jo lidt nysgerrig efter om der snart kunne ske noget..

men på den anden side synes jeg jo heller ikke det ville være særlig fedt og sige hvaså skal du ikke lige tjekke mig i de nedre dele hehe

Anmeld

7. maj 2011

Mother-love

camilla28 skriver:

haaaa hun har valgt o lade være for hun ville aldrig få mig op og stå ien haaaa

svært og skubbe hvalen ud i vandet iigen

hehe ja kender godt følelsen... specielt lige for tiden.. føler jeg intet kan pga den kæmpe mave... kan næsten ikke komme ud af bilen mere hehe...

Anmeld

7. maj 2011

Clisolka

michelledam skriver:

okay.. tænker jeg nok ikke skal regne med at hun tjekker mig så... en lille smugle øv for kunne da godt tænke mig at vide om jeg var lidt åben, for er jo lidt nysgerrig efter om der snart kunne ske noget..

men på den anden side synes jeg jo heller ikke det ville være særlig fedt og sige hvaså skal du ikke lige tjekke mig i de nedre dele hehe

Hehe nej ikke særlig fedt at spørge om det - men hvis i kommer ind på det, kan det da være at hun spørger, om hun skal tjekke dig  

Anmeld

7. maj 2011

Mother-love

BB78 skriver:

Hehe nej ikke særlig fedt at spørge om det - men hvis i kommer ind på det, kan det da være at hun spørger, om hun skal tjekke dig  

hihihihi krydser lidt fingre...

men må da indrømme at det så også er første gang nogensinde i mit liv at jeg krydser fingre for at en ukendt person skal til dernede.. underligt hvad en graviditet  kan få en til hihihihi

Anmeld

8. maj 2011

2babygirls

hej piger..

ville høre om i vidste noget om hvad der skulle ske når jeg skal til jordmor næste gang som er når jeg er 35+5.

Får man underlivs undersøgelser mht. om man er åbnet sig eller er det først senere? eller gør jordmor ikke sådan noget?

Min jordemoder tjekkede bare at hun stod fast. og så målte vi blodtryk, urinprøve og vægt, og lyttede til baby.

Jeg har ikke haft bukserne af ved min jordemoder, og havde hverken behovet eller lysten til det.

Anmeld

8. maj 2011

TheLittleOne

Jeg var til jordmoder i onsdags og der var jeg 35+4, hun målte blodtryk og så om lille pigen havde sat sig fast!

Vi skal til jordmoder igen den. 18 og i starten af juni mener jeg. Jeg har termin d. 4 Juni.

Anmeld

8. maj 2011

Valle81

Mileva skriver:

Jeg er blev aldrig undersøgt af min jdm før jeg lå i fødsel dernede.. Tror det er meget forskeligt.. Min jdm mærkede kun udenpå og mærkede efter om tøsen var på vej nedad

Men tror da godt du kan bede om det, hvis du ønsker klarhed om det

Det samme her, alle tre gange:0)

Aldrig blevet undersøgt dernede ved jordemoderbesøg..........

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.