jordmor???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.156 visninger
18 svar
0 synes godt om
7. maj 2011

Mother-love

hej piger..

ville høre om i vidste noget om hvad der skulle ske når jeg skal til jordmor næste gang som er når jeg er 35+5.

Får man underlivs undersøgelser mht. om man er åbnet sig eller er det først senere? eller gør jordmor ikke sådan noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

Miss T

Jo hun mærker efter, hvor "moden" du er kan dog ikke huske, hvilken uge det er i, men det er lige op til terminen. Hun lavede også hindeløsning på mig.

Anmeld

7. maj 2011

Worldwide

Jeg er blev aldrig undersøgt af min jdm før jeg lå i fødsel dernede.. Tror det er meget forskeligt.. Min jdm mærkede kun udenpå og mærkede efter om tøsen var på vej nedad

Men tror da godt du kan bede om det, hvis du ønsker klarhed om det

Anmeld

7. maj 2011

Mother-love

Mileva skriver:

Jeg er blev aldrig undersøgt af min jdm før jeg lå i fødsel dernede.. Tror det er meget forskeligt.. Min jdm mærkede kun udenpå og mærkede efter om tøsen var på vej nedad

Men tror da godt du kan bede om det, hvis du ønsker klarhed om det

okay ja jeg tænkte nok det var forskelligt fra jordmor til jordmor.. men jeg har bare haft meget gang i den både med plukveer, meget muren i underlivet og der sker i det hele taget bare rigtig meget i underlivet og maven på mig de dage her... og har fået afvide at hun nu står fast nemlig..

men hvor tit kommer man til jordmor den sidste tid ved du det?

Anmeld

7. maj 2011

Mother-love

Miss T skriver:

Jo hun mærker efter, hvor "moden" du er kan dog ikke huske, hvilken uge det er i, men det er lige op til terminen. Hun lavede også hindeløsning på mig.

hvor tit var du til jordmor den sidste tid op til terminen kan du huske det?

Anmeld

7. maj 2011

Worldwide

michelledam skriver:

okay ja jeg tænkte nok det var forskelligt fra jordmor til jordmor.. men jeg har bare haft meget gang i den både med plukveer, meget muren i underlivet og der sker i det hele taget bare rigtig meget i underlivet og maven på mig de dage her... og har fået afvide at hun nu står fast nemlig..

men hvor tit kommer man til jordmor den sidste tid ved du det?

Øhm... Mener de sidste par mdr af det var jeg afsted hver tredje uge ca.. Den sidste gang jeg var afsted var knap en uge før termin.. Og fik tid til 3 dage efter termin, men nåede at gå i fødsel

Tror igen det afhænger af din jdm og hvordan du har det osv Ellers kan du altid ringe til FG og be om et tjek ) Hellere et tjek for meget end for lidt

Anmeld

7. maj 2011

Mother-love

Mileva skriver:

Øhm... Mener de sidste par mdr af det var jeg afsted hver tredje uge ca.. Den sidste gang jeg var afsted var knap en uge før termin.. Og fik tid til 3 dage efter termin, men nåede at gå i fødsel

Tror igen det afhænger af din jdm og hvordan du har det osv Ellers kan du altid ringe til FG og be om et tjek ) Hellere et tjek for meget end for lidt

okay, jeg var til tjek oppe på fødegangen i torsdags pga jeg havde rigtig mange plukveer.. men de sagde det var helt normalt..

men ja der er vel ikke andet for end at vente og se hvad der sker når jeg kommer til jordmor på tirsdag

Anmeld

7. maj 2011

Miss T

michelledam skriver:

hvor tit var du til jordmor den sidste tid op til terminen kan du huske det?

Denne gang var jeg ikke til kontrol før dagen før jeg fik planlagt kejsersnit. Men første gang var jeg faktisk hver uge, men hun havde også et ekstra  slag, så det holdte de øje med. Men jeg tror faktisk, at det var ugen inden jeg gik ind i terminen - såvidt jeg husker - det er snart 2½ år siden

Anmeld

7. maj 2011

camilla28

æhm min jordmor  tjekkede nu ikke babyexit

kun blodtryk  hjertelyd og hvordan barnet lå

heller ikke da jeg gik over tid

Anmeld

7. maj 2011

Mother-love

camilla28 skriver:

æhm min jordmor  tjekkede nu ikke babyexit

kun blodtryk  hjertelyd og hvordan barnet lå

heller ikke da jeg gik over tid

det er altså sjovt der er så stor forskel på jordmødrene synes jeg..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.