Yorkshire terrier ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2011

Magsen

Tina&Martin skriver:

ÆÆÆÆLsker også mini hunde.. gad godt have en tea cup terrier eller en paris hilton hund

hvad er forskellen? 

paris hilton hund, har hun ikke en chihuahua?? :b

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

2babygirls

Maggieh skriver:

hvad er forskellen? 

paris hilton hund, har hun ikke en chihuahua?? :b

Prøv at google det.. den er så mini den kan være i en kaffe kop.. Jo det er sådan en vovse hun har... kære !!! MEN min mand er også mega meget imod mini hunde, og nu plagede jeg jo til jeg fik to katte, så nu gir han sig slet ikke før de er døde og borte

Anmeld

8. maj 2011

Magsen

Tina&Martin skriver:

Prøv at google det.. den er så mini den kan være i en kaffe kop.. Jo det er sådan en vovse hun har... kære !!! MEN min mand er også mega meget imod mini hunde, og nu plagede jeg jo til jeg fik to katte, så nu gir han sig slet ikke før de er døde og borte

!! jeg har googlet det, jeg tænkte bare det var en hvalp ?? nuurh !! 

hvor irreterende, at mænd ikke er lige glade for små hunde som vi er :p

Anmeld

8. maj 2011

2babygirls

Maggieh skriver:

!! jeg har googlet det, jeg tænkte bare det var en hvalp ?? nuurh !! 

hvor irreterende, at mænd ikke er lige glade for små hunde som vi er :p

Jaaaaaa... nogle gange ville man ønske med havde giftet sig med en bøsse hahahahahah

Anmeld

8. maj 2011

K.Rehder

Jeg har en blanding mellem en yorkie og en dværgpincher. Han er lige blevet 3 år... Han er enorm altiv og ikke særlig køn, men den kærligste og mest trofaste lille "køter" Vi har en datter på lidt over 2 måneder og han ELSKER hende...han er meget forsigtig omkring hende og ligger tit og passer på hende ved siden af barnevognen. Når han kan slippe afsted med det hopper han op og putter sig ved siden af hende.

Kan godt gå tur med ham uden snor og kalde ham til mig. Han går ALDRIG længere end han stadig kan se sin "mor". Han er meget lærenem og hverken fælder eller larmer ret meget

Hans bedste ven og kæreste er vores gamle labrador Freja. og han kan sagtens enes med andre dyr.

Børn elsker ham, og han elsker børn.

Har kun rosende ord om den race.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. maj 2011

Magsen

Fam. Rehder-Klok skriver:

Jeg har en blanding mellem en yorkie og en dværgpincher. Han er lige blevet 3 år... Han er enorm altiv og ikke særlig køn, men den kærligste og mest trofaste lille "køter" Vi har en datter på lidt over 2 måneder og han ELSKER hende...han er meget forsigtig omkring hende og ligger tit og passer på hende ved siden af barnevognen. Når han kan slippe afsted med det hopper han op og putter sig ved siden af hende.

Kan godt gå tur med ham uden snor og kalde ham til mig. Han går ALDRIG længere end han stadig kan se sin "mor". Han er meget lærenem og hverken fælder eller larmer ret meget

Hans bedste ven og kæreste er vores gamle labrador Freja. og han kan sagtens enes med andre dyr.

Børn elsker ham, og han elsker børn.

Har kun rosende ord om den race.

ååårh, hvor dejligt at høre !! den er da meget søøød  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.