Yorkshire terrier ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.235 visninger
15 svar
0 synes godt om
7. maj 2011

Magsen

Nogle af jer der har en?? og kan fortælle lidt om hunden genneralt ?

Jeg ved der er mange herinde der kæmper en hård kamp om at få et barn ... Min kamp er at få min kæreste overtalt til denne hund! jeg tænker over det stort set hver dag, jeg må bare have den  

Jeg aner ikke hvordan jeg skal få ham overtalt, han synes den er GRIM og hader små hunde .. og jeg MÅ MÅ MÅ MÅ bare have den har så også forelsket mig i dette billede som nu er bagrunden på min computer 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

Kruse90

Den er ikke god til børn, det er meget en ene hund og vil helst være i centrum hele tiden

Den er rigtig kær, sådan en ville vi også gerne have, men gik fra det igen, da 90 % af de svar jeg fandt på nettet, sagde det var ikke en hund man skulle have som familie. Og slet ikke med små børn, fra 12-13 år var det okay

Og så gør den meget

Anmeld

7. maj 2011

Magsen

Kruse90 skriver:

Den er ikke god til børn, det er meget en ene hund og vil helst være i centrum hele tiden

Den er rigtig kær, sådan en ville vi også gerne have, men gik fra det igen, da 90 % af de svar jeg fandt på nettet, sagde det var ikke en hund man skulle have som familie. Og slet ikke med små børn, fra 12-13 år var det okay

Og så gør den meget

iiiiiiih, øv øv øv 

Anmeld

7. maj 2011

twinny

Er enig med Kruse90.

Det har jeg også hørt og læst.. Samt de kan godt være arrige, men ligger tit til de helt små hunde racer....

Anmeld

7. maj 2011

Kruse90

Baby-støv skriver:

Er enig med Kruse90.

Det har jeg også hørt og læst.. Samt de kan godt være arrige, men ligger tit til de helt små hunde racer....

Lige præcis.
Vælg hellere en størrer hvis der skal være børn i hjemmet

Held og lykke med overtalningen.
Men jeg ville bestemt ikke anbefale jer denne race

Anmeld

7. maj 2011

Magsen

Baby-støv skriver:

Er enig med Kruse90.

øøøøøøøøøøøøøøøøøv !! 

hmm, min familie har ellers en pudel og den er RIGTIG dejlig, og er helt vild med Naomi hehe, + så er den også allergi venlig ..

men igen øv øv :b

Anmeld

7. maj 2011

Magsen

Kruse90 skriver:

Lige præcis.
Vælg hellere en størrer hvis der skal være børn i hjemmet

Held og lykke med overtalningen.
Men jeg ville bestemt ikke anbefale jer denne race

øv bøv, jeg hader store hunde ! 

jo tak, men tror ikke der bliver nogen overtalelse nu, vil ihvertfald ikke tage risikoen af at der KAN ske noget som helst med Naomi. Så tak for din anbefaling, selvom det måske ikke var helt det jeg havde håååbet på hehe

Anmeld

8. maj 2011

betiinsen

altså jeg har sådan en, og den er bestemt ikke arrig. den er legesyg og glad hele tiden, og er næsten 3 år. Der er ingen problemer ifb. med børn osv, og vores er ihvertfald meget børnevenlig. kan klart anbefale den.

Havde også læst nogle der havde skrevet at de kunne være arrige inden jeg købte min, så var lidt skeptisk, men kender 3 andre der også har sådanne hunde, som også er stille og rolige og meget børnevenlige.

Jeg tror også det har betydning hvordan man opdrager den og om det kommer fra et "godt" sted

vedhæfter lige et billed af min lille fyr pjuske
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. maj 2011

Magsen

betiinsen skriver:

altså jeg har sådan en, og den er bestemt ikke arrig. den er legesyg og glad hele tiden, og er næsten 3 år. Der er ingen problemer ifb. med børn osv, og vores er ihvertfald meget børnevenlig. kan klart anbefale den.

Havde også læst nogle der havde skrevet at de kunne være arrige inden jeg købte min, så var lidt skeptisk, men kender 3 andre der også har sådanne hunde, som også er stille og rolige og meget børnevenlige.

Jeg tror også det har betydning hvordan man opdrager den og om det kommer fra et "godt" sted

vedhæfter lige et billed af min lille fyr pjuske

jamen, det er nemlig også det jeg tænker :b ..

min familie har også en puddel, som jo er kendte for det samme + at gø sindsyg meget. Han gøer SLET ikke, og er overhovedet ikke arrig eller noget :b

aaaaarh hvor ER han bare søøøøøøøød YEEEEY, endelig en der kunne anbefale den hihih.. hvor dyr var den?

Anmeld

8. maj 2011

2babygirls

Maggieh skriver:

Nogle af jer der har en?? og kan fortælle lidt om hunden genneralt ?

Jeg ved der er mange herinde der kæmper en hård kamp om at få et barn ... Min kamp er at få min kæreste overtalt til denne hund! jeg tænker over det stort set hver dag, jeg må bare have den  

Jeg aner ikke hvordan jeg skal få ham overtalt, han synes den er GRIM og hader små hunde .. og jeg MÅ MÅ MÅ MÅ bare have den har så også forelsket mig i dette billede som nu er bagrunden på min computer 

ÆÆÆÆLsker også mini hunde.. gad godt have en tea cup terrier eller en paris hilton hund

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.