Lasses 1 års fødselsdag! Max Billedspam!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2011

Ryberg

Lisbeth85 skriver:

Årh, hvor ser det bare fantastisk hyggeligt ud Er sikker på, at han havde en fantastisk dag med sin HELT egen kage

Tillykke med ham

Taaak! Det var bare så hyggeligt med den kage.. dog skulle han lige se den an først

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

Ryberg

Mor til Frederic skriver:

Et stort tillykke med ham...

Ser ud til at have været en kanon herlig dag og hvor er han bare lækker, selv med kage i hele 5 øren...

Tusind tak... Han røg dog lige i bad bagefter.. for der var lagkage overalt hehe... Men synes bare det var så hyggeligt altså

Anmeld

7. maj 2011

Ryberg

Janni. skriver:

Det er jo naturligt at når man er træt og uheldet er ude, så kommer de tårer ganske hurtigt. Det kender jeg godt 

ja det tror jeg på.. fik også en hyletur her da dagen var slut.. tror bare generelt jeg bare er træt

Anmeld

7. maj 2011

K&S

KittyGirl skriver:

har faktisk lige søgt lidt på nettet, den er næsten ikke til at finde nogen steder på nettet ? men mener altså at have set den i butikkerne?

Tusind tak

Jeg  for at jeg måske kan opstøve den

Må jeg få mærket på den?

Anmeld

7. maj 2011

Betina_fra_Als

KittyGirl skriver:

Ja så er Lasses 1 års fødselsdag blevet fejret med familien idag.. så mangler vi vennerne imorgen og dagplejen på mandag

Vi har haft en fantastisk dag.. alt er næsten gået efter bogen og hvor er jeg bare træt...

Lasse har været glad og været "på" og snakket med alle og fået rigtig mange gode gaver! (dog mest praktiske gaver - da han har masser af legetøj)

Nå, her kommer lige en masse billeder...

Lasse fik hans første gave af os da han stod op, en politiscooter  og den synes han faktisk er sjov at køre rundt på, selvom han ikke drejer eller holder fast - så det er med hjælp.

Så har jeg smidt lidt billeder op af mine "sølle" lagkagebunde, som gik i kage igår aftes.. men lagkagerne blev gode!
Den ene lagkage bestod af: Chokoladebunde med vanille fløde creme, jordbær og flødeboller - MMHH! den anden bestod af lyse bunde med frugt creme, banan og syltetøj... MMHH!! og så et billede af Lasses egen lille kage med et meget mislykket 1 tal..

og så er der lige et billede af Lasse og et stykke legetøj for han valgte lige at finde ud af BEVIDST hvordan man putter de der bolde op i tragten... er så STOLT!

og så er der stemningsbilleder og Lasse med hans lagkage

STORT tillykke med lille Lasse, det er et godt og sødt navn, derfor skulle min søn også hedde det :-)

Lækkert at I havde en hyggelig og god dag :-)

Anmeld

7. maj 2011

Ryberg

K&S skriver:

Tusind tak

Jeg  for at jeg måske kan opstøve den

Må jeg få mærket på den?

Mærket er vidst Loko Toys?

Du får lige lidt billeder af kassen

Der står også på kassen "Coop Danmark A/s"..

Så tror du skal ud og kigge i Coop butikkerne.. mener altså også det er der jeg har set den

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. maj 2011

Ryberg

Betina_fra_Als skriver:

STORT tillykke med lille Lasse, det er et godt og sødt navn, derfor skulle min søn også hedde det :-)

Lækkert at I havde en hyggelig og god dag :-)

Tusind tak! Det er også bare for dejligt et navn! Har altid været vild med det

Anmeld

7. maj 2011

K&S

KittyGirl skriver:

Mærket er vidst Loko Toys?

Du får lige lidt billeder af kassen

Der står også på kassen "Coop Danmark A/s"..

Så tror du skal ud og kigge i Coop butikkerne.. mener altså også det er der jeg har set den

Tusind tak

Anmeld

7. maj 2011

bullerbassen

Tillykke med ham - det lyder til det har været en dejlig dag.

Og det hele flaskede sig selv om der var en smule kaos i går aftes.

Ser ud til Lasse hyggede sig

Anmeld

7. maj 2011

ZamanogDania

Tillykke med ham, og sikker en fin fest

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.