KittyGirl skriver:
Ja så er Lasses 1 års fødselsdag blevet fejret med familien idag.. så mangler vi vennerne imorgen og dagplejen på mandag 
Vi har haft en fantastisk dag.. alt er næsten gået efter bogen og hvor er jeg bare træt...
Lasse har været glad og været "på" og snakket med alle og fået rigtig mange gode gaver! (dog mest praktiske gaver - da han har masser af legetøj)
Nå, her kommer lige en masse billeder...
Lasse fik hans første gave af os da han stod op, en politiscooter
og den synes han faktisk er sjov at køre rundt på, selvom han ikke drejer eller holder fast - så det er med hjælp.
Så har jeg smidt lidt billeder op af mine "sølle" lagkagebunde, som gik i kage igår aftes.. men lagkagerne blev gode!
Den ene lagkage bestod af: Chokoladebunde med vanille fløde creme, jordbær og flødeboller - MMHH! den anden bestod af lyse bunde med frugt creme, banan og syltetøj... MMHH!! og så et billede af Lasses egen lille kage med et meget mislykket 1 tal..
og så er der lige et billede af Lasse og et stykke legetøj for han valgte lige at finde ud af BEVIDST hvordan man putter de der bolde op i tragten... er så STOLT!
og så er der stemningsbilleder og Lasse med hans lagkage 
STORT tillykke med lille Lasse, det er et godt og sødt navn, derfor skulle min søn også hedde det :-)