Lasses 1 års fødselsdag! Max Billedspam!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.524 visninger
24 svar
0 synes godt om
7. maj 2011

Ryberg

Ja så er Lasses 1 års fødselsdag blevet fejret med familien idag.. så mangler vi vennerne imorgen og dagplejen på mandag

Vi har haft en fantastisk dag.. alt er næsten gået efter bogen og hvor er jeg bare træt...

Lasse har været glad og været "på" og snakket med alle og fået rigtig mange gode gaver! (dog mest praktiske gaver - da han har masser af legetøj)

Nå, her kommer lige en masse billeder...

Lasse fik hans første gave af os da han stod op, en politiscooter  og den synes han faktisk er sjov at køre rundt på, selvom han ikke drejer eller holder fast - så det er med hjælp.

Så har jeg smidt lidt billeder op af mine "sølle" lagkagebunde, som gik i kage igår aftes.. men lagkagerne blev gode!
Den ene lagkage bestod af: Chokoladebunde med vanille fløde creme, jordbær og flødeboller - MMHH! den anden bestod af lyse bunde med frugt creme, banan og syltetøj... MMHH!! og så et billede af Lasses egen lille kage med et meget mislykket 1 tal..

og så er der lige et billede af Lasse og et stykke legetøj for han valgte lige at finde ud af BEVIDST hvordan man putter de der bolde op i tragten... er så STOLT!

og så er der stemningsbilleder og Lasse med hans lagkage

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

K&S

Det ligner, I har haft en fantastisk dag

Og hvor er den sej den scooter, hvor har i købt den henne?

Anmeld

7. maj 2011

Ryberg

K&S skriver:

Det ligner, I har haft en fantastisk dag

Og hvor er den sej den scooter, hvor har i købt den henne?

ja og tusind tak for din fødselsdagshilsen forresten, læste den tidligere idag, nåede bare ikke at svare

Politi scooteren fandt jeg på den blå avis, gav 200 kr. for den og den var helt ny i kasse aldrig brugt... men de koster vidst 500 kr. for ny og mener at have set den i føtex? bilka? Kvickly?

Den er mega sej og så kører den 2 km i timen!

Anmeld

7. maj 2011

Janni.

Endnu en gang tillykke med ham 

Dejligt at i trods uheldet igår aftes - fik en god og hyggelig dag. 

Anmeld

7. maj 2011

K&S

KittyGirl skriver:

ja og tusind tak for din fødselsdagshilsen forresten, læste den tidligere idag, nåede bare ikke at svare

Politi scooteren fandt jeg på den blå avis, gav 200 kr. for den og den var helt ny i kasse aldrig brugt... men de koster vidst 500 kr. for ny og mener at have set den i føtex? bilka? Kvickly?

Den er mega sej og så kører den 2 km i timen!

Det var skam så lidt, en lille hilsen skulle han da have på sin store dag  

Årh ja, jeg er ellevild med den scooter, jeg må prøve at finde den til Antons 1 års fødselsdag (der er heldigvis nogle måneder endnu)  

Anmeld

7. maj 2011

Ryberg

Janni. skriver:

Endnu en gang tillykke med ham 

Dejligt at i trods uheldet igår aftes - fik en god og hyggelig dag. 

Tak skal du have... ja jeg var vidst bare træt og grædefærdig igår.. men det hele gik jo meget godt alligevel

Anmeld

7. maj 2011

Lisbeth85

Årh, hvor ser det bare fantastisk hyggeligt ud Er sikker på, at han havde en fantastisk dag med sin HELT egen kage

Tillykke med ham

Anmeld

7. maj 2011

Janni.

KittyGirl skriver:

Tak skal du have... ja jeg var vidst bare træt og grædefærdig igår.. men det hele gik jo meget godt alligevel

Det er jo naturligt at når man er træt og uheldet er ude, så kommer de tårer ganske hurtigt. Det kender jeg godt 

Anmeld

7. maj 2011

Mor til Frederic og Freya

KittyGirl skriver:

Ja så er Lasses 1 års fødselsdag blevet fejret med familien idag.. så mangler vi vennerne imorgen og dagplejen på mandag

Vi har haft en fantastisk dag.. alt er næsten gået efter bogen og hvor er jeg bare træt...

Lasse har været glad og været "på" og snakket med alle og fået rigtig mange gode gaver! (dog mest praktiske gaver - da han har masser af legetøj)

Nå, her kommer lige en masse billeder...

Lasse fik hans første gave af os da han stod op, en politiscooter  og den synes han faktisk er sjov at køre rundt på, selvom han ikke drejer eller holder fast - så det er med hjælp.

Så har jeg smidt lidt billeder op af mine "sølle" lagkagebunde, som gik i kage igår aftes.. men lagkagerne blev gode!
Den ene lagkage bestod af: Chokoladebunde med vanille fløde creme, jordbær og flødeboller - MMHH! den anden bestod af lyse bunde med frugt creme, banan og syltetøj... MMHH!! og så et billede af Lasses egen lille kage med et meget mislykket 1 tal..

og så er der lige et billede af Lasse og et stykke legetøj for han valgte lige at finde ud af BEVIDST hvordan man putter de der bolde op i tragten... er så STOLT!

og så er der stemningsbilleder og Lasse med hans lagkage

Et stort tillykke med ham...

Ser ud til at have været en kanon herlig dag og hvor er han bare lækker, selv med kage i hele 5 øren...

Anmeld

7. maj 2011

Ryberg

K&S skriver:

Det var skam så lidt, en lille hilsen skulle han da have på sin store dag  

Årh ja, jeg er ellevild med den scooter, jeg må prøve at finde den til Antons 1 års fødselsdag (der er heldigvis nogle måneder endnu)  

har faktisk lige søgt lidt på nettet, den er næsten ikke til at finde nogen steder på nettet ? men mener altså at have set den i butikkerne?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.