Ska pludselig ik være med i gaven - råd søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Og det synes din mand er ok? altså at du ikke er med på gaven....jeg var godt nok blevet ked og havde nok håbet at min mand og jeg så kunen give noget sammen....men altså, din mand må mande sig op...

Jeg spurgte ham idag hva han tænkte om det og sårende svarede han at han ik havde skænket det en tanke Men da jeg sagde hvordan jeg havde det med det så sagde han at så sku han nok sige til hende at jeg altså sku være med i gaven. Men jeg ved bare at vi risikerer sure miner (hun ka være lidt sær af og til) og jeg vil ik ha det ska gå ud over min bonusdatter Og jeg syns han sku ha sagt nej da hun sagde det igår. Syns det virker dumt at han kommer nu og siger nej. Så er hun også godt klar over at det er mig der har 'brokket' mig og jeg ønsker ingen dårlig stemning mellem hende og jeg.Moren gir ikke gave med hendes kæreste (ved ik om det er fordi de kun har været sammen knap et år) men jeg syns jo bare at jeg og vores barn er en del af det hele. Århhh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

Anonym trådstarter

loudam skriver:

Årh gosh, det er en MEGA svær situation at stå i.. Har stået i den samme....  Hvor xèn osse mente de skulle være fælles om den ene ting som gaven. Min mand og jeg blev så enig om at det var der ingen grund til.. For datteren skal se hendes far og mig som en familie og hendes mor og hendes fyr som en familie. så vi sagde blankt nej!...

Men ja jeg sys virkelig at det lyder som et godt foreslag med en hygge dag, bare jer to... Osse så hun måske kan mærke du vil hende det godt.. De er jo nogle sårbare str. der i konfi alderen....

Håber I finder en super god løsning på alt det her. For jeg ved hvor mange ressourcer og følelser DU går igennem på alt det her.. Det gør ondt at føle sig "straffet" for at elske hendes far.!!

De kærligste hilsner Louise

Dejligt at læse at du selv har prøvet det. Ja jeg havde da set anderledes på det hvis det var noget de havde aftalt fra start af. Og ja det gør da ondt at blive straffet for at elske min mand. Jeg er blevet mere og mere hooked på en hyggedag hende og jeg. Jeg går pt hjemme og hun ville elske at få en dag fri fra skole Så ville moren få sig en 'lærestreg' og tøsen ville få en dejlig dag :-)

Anmeld

7. maj 2011

Anonym trådstarter

Tusind tak for alle jeres søde og forstående svar :-)

Anmeld

7. maj 2011

.....

Det er godt nok en mærkelig indstilling hun pludselig får , i har jo aftalt at give gaven sammen helt fra starten. Godt nok tarveligt .
Men ideen om fotografen synes jeg er en rigtig god idé

Anmeld

7. maj 2011

Siljesmor

Anonym skriver:

Dejligt at læse at du selv har prøvet det. Ja jeg havde da set anderledes på det hvis det var noget de havde aftalt fra start af. Og ja det gør da ondt at blive straffet for at elske min mand. Jeg er blevet mere og mere hooked på en hyggedag hende og jeg. Jeg går pt hjemme og hun ville elske at få en dag fri fra skole Så ville moren få sig en 'lærestreg' og tøsen ville få en dejlig dag :-)

Jamen så gør det  Giv hende en hygge-dag med dig. Lav et "hjemmelavet" gavekort, hvor du skriver hvad/hvilke oplevelser hyggedagen skal indeholde eksl. 500 til at shoppe for, spisning på xxx, tur i tivoli osv osv. Så slipper du for at tage kampen med moderen, af frygt for at det skal gå ud over dagen, hvor det jo er din bonus-datter der skal være i fokus.

Men samtidig, så synes jeg at du og din kæreste efterfølgende skal gøre hende eksen opmærksom på at I sammen er en familie og fremover er gaver givet af din kæreste lig med gaver givet af dig og dit andet barn

Anmeld

7. maj 2011

Anonym trådstarter

Siljesmor skriver:

Jamen så gør det  Giv hende en hygge-dag med dig. Lav et "hjemmelavet" gavekort, hvor du skriver hvad/hvilke oplevelser hyggedagen skal indeholde eksl. 500 til at shoppe for, spisning på xxx, tur i tivoli osv osv. Så slipper du for at tage kampen med moderen, af frygt for at det skal gå ud over dagen, hvor det jo er din bonus-datter der skal være i fokus.

Men samtidig, så synes jeg at du og din kæreste efterfølgende skal gøre hende eksen opmærksom på at I sammen er en familie og fremover er gaver givet af din kæreste lig med gaver givet af dig og dit andet barn

Jeg håber også han siger noget til hende bagefter så. Men jeg tvivler desværre. Nogen gange virker det som om han bare føjer hende og hendes ønsker Ih jeg ka ik lade være med at tænke på hvad de andre gæster vil tænke når de ser at mit barn og jeg gir en gave for os selv

Anmeld

7. maj 2011

Siljesmor

Anonym skriver:

Jeg håber også han siger noget til hende bagefter så. Men jeg tvivler desværre. Nogen gange virker det som om han bare føjer hende og hendes ønsker Ih jeg ka ik lade være med at tænke på hvad de andre gæster vil tænke når de ser at mit barn og jeg gir en gave for os selv

Ved du hvad, det skal du slet slet ikke tænke på!!! Du skal være stolt af dig selv - du formåede at holde hovedet koldt, og selv finde på en super super lækker gave som din bonusdatter helt sikkert vil ELSKE dig for  Og hvis nogen spørger, så siger du bare at forældrene gerne ville give for dem selv og du derfor lod fantasien få frit løb  De vil da bare synes at du er verdens bedste bonusmor

Anmeld

7. maj 2011

Anonym trådstarter

Siljesmor skriver:

Ved du hvad, det skal du slet slet ikke tænke på!!! Du skal være stolt af dig selv - du formåede at holde hovedet koldt, og selv finde på en super super lækker gave som din bonusdatter helt sikkert vil ELSKE dig for  Og hvis nogen spørger, så siger du bare at forældrene gerne ville give for dem selv og du derfor lod fantasien få frit løb  De vil da bare synes at du er verdens bedste bonusmor

Årh tak for de søde ord. Håber du har ret

Anmeld

7. maj 2011

camilla28

sådan en bonus (ko)

vis din mand synes det er oki kan han sku ikke være det bekendt

måske en biograf tur shoppe tur øhm fotrafen lyder også fedt 

Anmeld

7. maj 2011

Siljesmor

Selvfølgelig har jeg ret  Ret ryggen og giv hende den "oplevelsesdag" med stolthed og vis hende hvor meget det betyder for dig, at I kan få denne oplevelse sammen  

Og så husk at få din mand til at mande sig op bagefter!!! Han skal ikke slippe udenom. Han bliver nødt til at sige fra og vise at det nu er jer der er familie, og giver gaver derefter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.