Ska pludselig ik være med i gaven - råd søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.277 visninger
21 svar
0 synes godt om
7. maj 2011

Anonym trådstarter

Min bonusdatter skal konfirmeres om en uge og min mand har hele tiden sagt at vi gik sammen med hans x (bonusdatters mor) som vi holder festen sammen med. Det var en dyr gave og derfor gik vi sammen om at gi det. Gaven er bestilt, betalt og kommet hjem. Det var på sin vis fint for mig at vi bare alle sammen var med i den dyre gave. Altså hendes mor, min mand, min bonusdatters lillesøster, jeg og min mand og mit fælles barn.Men nu har xen meldt ud at hun ønsker at gaven KUN er fra hende og min mand. Har det lidt Bob Bob med at så er det DE TO om noget. Føler at jeg er udelukket og ikke er familie :-( Og oven i det så står jeg og skal ud og finde en god gave fra mig og mit barn. Hun ønsker sig ingenting og jeg er total på bar bund vil ik gi penge når det er så tæt på. Noget andet hvis det var en kusine fx syns jeg.Vil gerne gi noget rigtig godt jo. Havde tænkt på at gi hende en tur hos en fotograf men er i tvivl om hun vil blive glad for det. Søger søger søger gode idéer. Please hjælp tøser.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

Aves.

Anonym skriver:

Min bonusdatter skal konfirmeres om en uge og min mand har hele tiden sagt at vi gik sammen med hans x (bonusdatters mor) som vi holder festen sammen med. Det var en dyr gave og derfor gik vi sammen om at gi det. Gaven er bestilt, betalt og kommet hjem. Det var på sin vis fint for mig at vi bare alle sammen var med i den dyre gave. Altså hendes mor, min mand, min bonusdatters lillesøster, jeg og min mand og mit fælles barn.Men nu har xen meldt ud at hun ønsker at gaven KUN er fra hende og min mand. Har det lidt Bob Bob med at så er det DE TO om noget. Føler at jeg er udelukket og ikke er familie :-( Og oven i det så står jeg og skal ud og finde en god gave fra mig og mit barn. Hun ønsker sig ingenting og jeg er total på bar bund vil ik gi penge når det er så tæt på. Noget andet hvis det var en kusine fx syns jeg.Vil gerne gi noget rigtig godt jo. Havde tænkt på at gi hende en tur hos en fotograf men er i tvivl om hun vil blive glad for det. Søger søger søger gode idéer. Please hjælp tøser.

Og det synes din mand er ok? altså at du ikke er med på gaven....jeg var godt nok blevet ked og havde nok håbet at min mand og jeg så kunen give noget sammen....men altså, din mand må mande sig op...

Anmeld

7. maj 2011

twinny

hvor er det bare strengt...

Jeg synes det lyder som en god ide med fotografen... Hun vil da elske og blive "model" for en dag...

Anmeld

7. maj 2011

sarahb

jeg havde bedt min mand om at sige noget. uanset hvad så er i et par og så er ALLE gaver fra Jer og ikk hver enkelt. Det er da det mest mærkelige jeg har hørt. Så må han sgu mande sig op.
Jame gi hende en bio tur med alt betalt sammen med dig. eller en 1 dags tur til kbh i tog hvor i kan komme i tivoli. En rigtig hyggedag, så moderen ka få lidt ondt i nummeren over det stunt hun laver.

Anmeld

7. maj 2011

K&S

Eva. skriver:

Og det synes din mand er ok? altså at du ikke er med på gaven....jeg var godt nok blevet ked og havde nok håbet at min mand og jeg så kunen give noget sammen.... men altså, din mand må mande sig op...

din mand må da lige tage sig sammen og sige x´en imod - enten er du også med i gaven eller også finder I selv på noget...!

Anmeld

7. maj 2011

Lisbeth1985

Anonym skriver:

Det er da helt vildt strengt af x'en!! Hvad siger din mand til det?

Du kunne også give hende et smykke eller en hyggedag med dig (ink. frokost, ansigtsbehandling, negle, osv.)

Anmeld

7. maj 2011

Carina1977

Jeg synes det er temmelig meget sent at hun bakker ud. Jeg kunne forstå det, hvis hun havde sagt det fra starten. Jeg synes det er fint, hvis der er en samlet gave kun fra ens far og mor.

Når det så er sagt, så skulle det være sagt fra start af...og så er jeg også sikker på, at du ville have langt mere forståelse for det 

Fotografen lyder som en god ide......det ville da være en ganske speciel gave

Anmeld

7. maj 2011

loudam

Årh gosh, det er en MEGA svær situation at stå i.. Har stået i den samme....  Hvor xèn osse mente de skulle være fælles om den ene ting som gaven. Min mand og jeg blev så enig om at det var der ingen grund til.. For datteren skal se hendes far og mig som en familie og hendes mor og hendes fyr som en familie. så vi sagde blankt nej!...

Men ja jeg sys virkelig at det lyder som et godt foreslag med en hygge dag, bare jer to... Osse så hun måske kan mærke du vil hende det godt.. De er jo nogle sårbare str. der i konfi alderen....

Håber I finder en super god løsning på alt det her. For jeg ved hvor mange ressourcer og følelser DU går igennem på alt det her.. Det gør ondt at føle sig "straffet" for at elske hendes far.!!

De kærligste hilsner Louise

Anmeld

7. maj 2011

muzen

snytes det er så fejt af din mand og håber han kan sætte eksen på plads

men ellers syntes jeg helt klart du skal give hende marguritten fra lund og copenhagen

her

Anmeld

7. maj 2011

Bondepigen

sarahb skriver:

jeg havde bedt min mand om at sige noget. uanset hvad så er i et par og så er ALLE gaver fra Jer og ikk hver enkelt. Det er da det mest mærkelige jeg har hørt. Så må han sgu mande sig op.
Jame gi hende en bio tur med alt betalt sammen med dig. eller en 1 dags tur til kbh i tog hvor i kan komme i tivoli. En rigtig hyggedag, så moderen ka få lidt ondt i nummeren over det stunt hun laver.

Helt enig, så kan hun få den. Det er bare ikke ok!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.