Har i haft en intuitiv fornemmelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2011

bobbles

Anonym skriver:

Okay Så du havde det faktisk på fornemmelsen

Ja det gjorde jeg faktisk.. Det var så også planlagt denne gang med nummer 2 og vidste det bare ved jo hvordan min krop er under en graviditet når det er 2 gang hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

Lone Jakobsen

ved mit 4. barn vidste jeg det før testen var posetiv. havde så også et par tegn, men den første test havde vist negativ.

Anmeld

7. maj 2011

Christopher&Andreas

Anonym skriver:

Hej piger

Havde i en intuitiv fornemmelse da i blev gravide? Jeg spørger fordi jeg pludselig fik sådan en fornemmelse for en uges tid siden - jeg har ingen symptomer og alligevel så går jeg rundt med sådan en mærkelig følelse af at der måske ku være noget  Når jeg sådan forestiller mig det, kommer jeg frem til at det nok bare er sådan en dum ting jeg er kommet til at tænke på og at det nok ikke er rigtigt, men alligevel har jeg den der underlige fornemmelse

Det skal lige siges at vi ikke prøver, men at det ikke ville være uønsket hvis i forstår?

hej hej... jovv jeg har vidst alle 3 gange her at jeg var gravid inden jeg testede lidt underligt men sådan som du beskriver

Anmeld

7. maj 2011

N&J

Jeg tænkte tanken, idet min datter blev undfandet, hvis man kan sige det sådan, men slog det meget hurtig væk igen som noget værre sludder, fandt først ud af at jeg rent faktisk var gravid da jeg var 7+1 pga. stress med BA og afslutning af de sidste eksamener.. 

Anmeld

7. maj 2011

Anonym trådstarter

Mille maria skriver:

Ja det gjorde jeg faktisk.. Det var så også planlagt denne gang med nummer 2 og vidste det bare ved jo hvordan min krop er under en graviditet når det er 2 gang hehe

Hehe ja okay, så er der jo noget man kan genkende !

Anmeld

7. maj 2011

Anonym trådstarter

Christopher&Andreas skriver:

hej hej... jovv jeg har vidst alle 3 gange her at jeg var gravid inden jeg testede lidt underligt men sådan som du beskriver

Hehe okay. Jeg er overhovedet slet ikke sikker i min sag. Men jeg har stadig sådan en underlig følelse i kroppen

Anmeld

8. maj 2011

Sof

Anonym skriver:

Okay Sjovt at man kan have det sådan ! Jeg aner ikke om der er noget i det, men jeg har bare haft følelsen i en uges tid nu

Jeg har også været i tvivl de gange jeg har følt det for ikke at sætte mine forhåbninger op, men det har været rigtigt hver gang 

Anmeld

8. maj 2011

Anonym trådstarter

Sof skriver:

Jeg har også været i tvivl de gange jeg har følt det for ikke at sætte mine forhåbninger op, men det har været rigtigt hver gang 

Ja, altså jeg havde den rigtig stærkt for nogle dage siden at der var noget der var anderledes, men nu har jeg gået og sagt til mig selv i nogle dage at det nok ikke er rigtigt, for jeg gider ikke sætte forventningerne op til noget, som ikke er der

Anmeld

8. maj 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

jeg havde en klar fornemmelse samme aften... og næste morgen vågnede jeg med morgenkvalme som blev ved indtil jeg 3 uger efter (juleferielukket hos lægen) var hos lægen og få taget en test.. og jo den var der sørme

så jo havde en klar fornemmelse fra starten...

så tag en test når du føler det passer med din cyklus...

Anmeld

8. maj 2011

Mumto3

Første gang jeg var gravid testede jeg negativ, men jeg blev ikke engang ked af det, for jeg vidste baer at jeg var gravid. -og det var jeg også!

4. gang jeg var gravid var jeg ude og drikke med nogle veninder. Der var så en der ikke ville have alkolhol fordi hun måske var gravid. Så fløj tanken gennem mit hovedet: Nå, så er vi to der sidder her og  er gravide. Jeg blev helt forskrækket, for vi skulle ikke have flere børn! -så jeg slog det hen, og mente bare at det var en vildt underlig tanke jeg havde haft der. Men jeg var gravid!!! min mand var overbevist og 'tvang' mig til at tage en g-test og den var bragende positiv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.