Har i haft en intuitiv fornemmelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.833 visninger
21 svar
0 synes godt om
7. maj 2011

Anonym trådstarter

Hej piger

Havde i en intuitiv fornemmelse da i blev gravide? Jeg spørger fordi jeg pludselig fik sådan en fornemmelse for en uges tid siden - jeg har ingen symptomer og alligevel så går jeg rundt med sådan en mærkelig følelse af at der måske ku være noget  Når jeg sådan forestiller mig det, kommer jeg frem til at det nok bare er sådan en dum ting jeg er kommet til at tænke på og at det nok ikke er rigtigt, men alligevel har jeg den der underlige fornemmelse

Det skal lige siges at vi ikke prøver, men at det ikke ville være uønsket hvis i forstår?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

bobbles

jeg opdagede det bare da jeg gik over tid, gik kun 2 dage over tid men jeg vidste det bare og er nu næsten i 5 måned

Anmeld

7. maj 2011

Anonym trådstarter

Mille maria skriver:

jeg opdagede det bare da jeg gik over tid, gik kun 2 dage over tid men jeg vidste det bare og er nu næsten i 5 måned

Okay Så du havde det faktisk på fornemmelsen

Anmeld

7. maj 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Hej piger

Havde i en intuitiv fornemmelse da i blev gravide? Jeg spørger fordi jeg pludselig fik sådan en fornemmelse for en uges tid siden - jeg har ingen symptomer og alligevel så går jeg rundt med sådan en mærkelig følelse af at der måske ku være noget  Når jeg sådan forestiller mig det, kommer jeg frem til at det nok bare er sådan en dum ting jeg er kommet til at tænke på og at det nok ikke er rigtigt, men alligevel har jeg den der underlige fornemmelse

Det skal lige siges at vi ikke prøver, men at det ikke ville være uønsket hvis i forstår?

Min kæreste vidste jeg var gravid, inden jeg selv vidste det.

Men til gengæld er jeg ret sikker på præcis hvornår baby blev lavet.

Anmeld

7. maj 2011

Anonym trådstarter

sommerbarn<3 skriver:

Min kæreste vidste jeg var gravid, inden jeg selv vidste det.

Men til gengæld er jeg ret sikker på præcis hvornår baby blev lavet.

Ej hvor skægt, hvordan vidste han det ?

Anmeld

7. maj 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Ej hvor skægt, hvordan vidste han det ?

Jeg ved det ikke. Jeg havde igennem et år taget adskillige teste fordi jeg var sikker på det var sket. Hvilket det så ikke var.  Denne gang gad jeg ikke købe en test fordi de jo alligevel var negative. Så jeg slog det hen.

Pludselig en dag sagde han bare tl mig "skat, du er gravid" Han kunne ikke sige hvorfor han troede det, men han var 100% sikker på jeg var. Så købte en test, og han havde ret

Anmeld

7. maj 2011

Anonym trådstarter

sommerbarn<3 skriver:

Jeg ved det ikke. Jeg havde igennem et år taget adskillige teste fordi jeg var sikker på det var sket. Hvilket det så ikke var.  Denne gang gad jeg ikke købe en test fordi de jo alligevel var negative. Så jeg slog det hen.

Pludselig en dag sagde han bare tl mig "skat, du er gravid" Han kunne ikke sige hvorfor han troede det, men han var 100% sikker på jeg var. Så købte en test, og han havde ret

Ej, hvor vildt ! Det er skægt at sådan noget kan lade sig gøre !

Anmeld

7. maj 2011

Anonym trådstarter

Slet ikke flere der har haft det sådan ?

Anmeld

7. maj 2011

Sof

Jep, det har jeg haft hver gang  Har faktisk inderst inde været klar over det inden jeg testede hver gang 

Anmeld

7. maj 2011

Anonym trådstarter

Sof skriver:

Jep, det har jeg haft hver gang  Har faktisk inderst inde været klar over det inden jeg testede hver gang 

Okay Sjovt at man kan have det sådan ! Jeg aner ikke om der er noget i det, men jeg har bare haft følelsen i en uges tid nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.