Trillingerne stor troves...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2011

tinasmor

Da jeg var til jm i uge 29 så var min 1300 gr. Det sagde hun var helt gennemsnittet, så synes bare det lyder SÅ flot at alle 3 børn er så store og fine i størrelsen. Hvor ville det være dejligt for jer, hvis du kunne gå helt hen til uge 34 (for børnenes skyld) Det har været spændende at "følge" dig. Håber den næste måned kommer til at gå hurtigt, trygt og godt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

perlestump

hvor er det dejligt at de trives så godt

jeg håber på at de bliver inde i 4 uger mere

glæder mig til at høre om næste opdating fra dig

har du et mavebillede man må se

knus

Anmeld

7. maj 2011

Lone Jakobsen

super dejlig med opdatering. synes de har en rigtig flot vægt de små. er også super nysgerrig efter et mavebillede, så håber du vil vise os et

Anmeld

8. maj 2011

Rebecca55

perlestump skriver:

knus

Har billeder, men de er der hjemme. Er flyttet op til mine forælde som bor lige ved siden af sygehuset, da vi selv bor 150 km væk. Så det må desværre vente til senere.

Anmeld

8. maj 2011

Rebecca55

perlestump skriver:

knus

Har billeder, men de er der hjemme. Er flyttet op til mine forælde som bor lige ved siden af sygehuset, da vi selv bor 150 km væk. Så det må desværre vente til senere.

Anmeld

8. maj 2011

tine1985

Rebecca55 skriver:

Til scanning I tirsdags blev trillingerne målt til 1150g, 1260g og 1304g.... Så nu er de ved at have en rigtig flot størrelse. Men hold nu op hvor fylder de også godt nu. Er begyndt at glæde mig til at få min krop igen.... Håber meget på at vi på fredag får et nogen lunde svar på hvornår de skal ud.Er I dag I uge 30+0...Go weekend til Alle.

Dejligt at høre at det går godt med dig og flokken!  Og hvor blir det dog spændende at få sat en dato på, hvornår i skal møde dem! Hvordan går det ellers med livmoderhalsen? Er du stadig liggende/siddende? Jeg har heldigvis fået lov til at bevæge mig lidt udenfor nu, og jeg nyyyyder det!! 

Anmeld

8. maj 2011

Rebecca55

- skriver:

Dejligt det går godt med dig...

Held og lykke med det hele...

I kender kønnet, ikke? 

Har I navne klar?

Nej vi ved ikke hvad vi får, det skal være en overraskelse...

Anmeld

8. maj 2011

Mi

Det var da dejligt at høre  Mine piger blev født i uge 31+2 og de har klaret sig perfekt fra første dag. Dejligt at du nu er så langt henne at faren er ved at være drevet over, hvis du skulle gå i fødsel.

Anmeld

8. maj 2011

Rebecca55

tine1985 skriver:

Dejligt at høre at det går godt med dig og flokken!  Og hvor blir det dog spændende at få sat en dato på, hvornår i skal møde dem! Hvordan går det ellers med livmoderhalsen? Er du stadig liggende/siddende? Jeg har heldigvis fået lov til at bevæge mig lidt udenfor nu, og jeg nyyyyder det!! 

Det går bedre, men må kun gå meget lidt rundt. Så har en seng/lænestol alle steder efterhånden, så jeg både kan sidde/ligge udenfor og inde. Men det er en lettelse at være nået så langt nu, så kan vi lidt bedre slappe af.Dejligt at høre det også går bedre med dig. Men hold nu op hvor er det frustrerende at være så afhængig af andre, men det kender du jo nok også alt til...

Anmeld

8. maj 2011

Rebecca55

- skriver:

Trippel spænding...

Utroligt i kan holde det ud, men det skal nok blive godt...

Men så skal der da virkelig overvejes navne...

Vi har også mange gange overvejet at få det af vide, specielt fordi vi ved det allerede stå i deres journal... Men synes det er så sjovt at gætte og vente med spænding.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.