Trillingerne stor troves...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.690 visninger
23 svar
0 synes godt om
7. maj 2011

Rebecca55

Til scanning I tirsdags blev trillingerne målt til 1150g, 1260g og 1304g.... Så nu er de ved at have en rigtig flot størrelse. Men hold nu op hvor fylder de også godt nu. Er begyndt at glæde mig til at få min krop igen.... Håber meget på at vi på fredag får et nogen lunde svar på hvornår de skal ud.Er I dag I uge 30+0...Go weekend til Alle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

MortilCilas

Tillykke med de små myr

Anmeld

7. maj 2011

K&S

Ih, jeg synes det er så vildt, at I venter trillinger, jeg bliver simpelthen SÅ glad hver gang du kommer med en opdatering  Og skønt at høre, at de 3 basser stortrives i mavsen...! Men kan kun forestille mig, hvor meget de efterhånden må fylde

Anmeld

7. maj 2011

Nessie

Tillykke med hele 3!!! små i maven. Hvor er det vildt

Anmeld

7. maj 2011

Kofoed.

Hold da op ja, de er blevet store, nu kunne eet mavebilled lige være perfekt Jeg ved hvor stor jeg er med tvillinger på 300-400 g, så må trillinger på 1+ kg fylde godt

Jeg håber i snart for en dato, så du ved hvornår alting senest skal være klar

Anmeld

7. maj 2011

mortilfreja

Hvor er det vildt at du allerede er i uge 30.. Det går SÅ stærkt :-) glæder mig til at høre hvornår de kommer til verden :-)

Anmeld

7. maj 2011

Vial

VILDT du er så langt!!! Det er simpelthen så flot - godt bagt af dig.

Det bliver så spændende. Ved du ca. hvad uge, de vil tage dem ud? Du går vel ikke til 38. uge, kan jeg forestille mig.

I øvrigt er der en anden kvinde på et andet forum, der lige har fundet ud af, at hun venter trillinger. Så linkede jeg til din profil, så hun kunne se nogle af dine tråde. Håber, det er okay. Det er jo et offentlig forum - tænkte jeg.

Anmeld

7. maj 2011

henh01

nej hvor fint.. Skal du have KS?

Anmeld

7. maj 2011

Rebecca55

KaMa skriver:

VILDT du er så langt!!! Det er simpelthen så flot - godt bagt af dig.

Det bliver så spændende. Ved du ca. hvad uge, de vil tage dem ud? Du går vel ikke til 38. uge, kan jeg forestille mig.

I øvrigt er der en anden kvinde på et andet forum, der lige har fundet ud af, at hun venter trillinger. Så linkede jeg til din profil, så hun kunne se nogle af dine tråde. Håber, det er okay. Det er jo et offentlig forum - tænkte jeg.

De er nød til at se tiden an, i forhold til hvor meget plads, fostervand osv. Men håber lidt på at få et nogen lunde svar på fredag, omkring hvornår de skal ud. Vi har jo hele tiden været bange for de ville komme alt for tidligt, men de virker til at have det for godt inde i hulen. Men rigtig mange kan ikke holde på dem til meget længere end uge 32. Jeg håber dog på at vi kan gå til uge 33-34. Men det er kun for bøjende skyld, for det er ved at være meget hårdt ved min kropJa det er helt i orden... Jeg søgte også selv trillingergravide i starten, da man har en masse spørgsmål og bekymringer.

Anmeld

7. maj 2011

Rebecca55

henh01 skriver:

nej hvor fint.. Skal du have KS?

Ja og forhåbentlig planlagt ks, så manden kan være med til fødslen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.