Lunae skriver:
Hej piger!
Jeg ved godt at jeg har oprettet en del tråde om dette emne og hvis i er blevet trætte af at svare på det samme lort, så er det helt forståeligt! Jeg håber dog alligevel på lidt input fra nogle kloge kvinder 
Jeg står med valget om at blive pædagog, lærer eller socialrådgiver og kan virkelig ikke beslutte mig! Hjælp please 
Jeg er en 24 årig pige fra Århus! Jeg bor med min kæreste gennem 7 år og vores lille datter på knap 8 mdr!
Jeg er en meget eftertænksom person, som altid har 180 løsningsforslag, hvis nogen spørger mig til råds!
Jeg har efter gymnasiet arbejdet i vuggestue og synes det var ganske hyggeligt! Dog savnede jeg nok lidt pædagogisk udfordring!
Jeg er en pige, som godt kan lide at studere og elsker at komme hjem fra skole med følelsen af, at nu er man blevet klogere 
Jeg har altid interesseret mig for de udsatte grupper i samfundet, for politik og for at hjælpe andre mennesker. Jeg har siden jeg var ganske lille vidst, at jeg skulle arbejde med mennesker!
Nu står jeg i en rigtig besværlig situation og kan ikke beslutte mig for, hvilken vej jeg skal gå! Efter i har læst det her, hvad tænker i så, at jeg ville egne mig til? Stil gerne flere spørgsmål!
På forhånd tak for hjælpen!
Så vil jeg så lige smide en helt fjerde uddannelse på bordet. Har du overvejet ergoterapeut? Med de uddannelser du har i tankerne, tænker jeg at det kunne være noget for dig.
Jeg er selv uddannet ergoterapeut og arbejder pt. med genoptræning af fortrinsvis ældre mennesker. (når jeg altså ikke er på barsel)
Dette job indeholder rigtig mange af de aspekter, der tiltaler dig ved de andre uddannelser.
Jeg har både undervisning, hjemmetræning og mange gode samtaler med de ældre, hvor der skal tages stilling til nogle af de lidt sværere ting i livet.
Bare lige en lille reklame for mit fag. Og du kan jo så både arbejde indenfor psykiatri, ældreområdet og børneområdet og meget andet. 
Anmeld