Secrets skriver:
Det ved jeg så desværre ikke noget om, da jeg ikke lige er inde i branchen
Men som lærer synes jeg du så skulle fokusere på noget specialskole. Jeg synes ikke, at jeg nogensinde har oplevet en eneste lærer som egentlig kom ind og "gjorde en forskel", altså.. Kunne hjælpe på det mere personlige plan osv. For spørgsmålet er, om du i den almindelige folkeskole har mulighed for det, efterhånden som der er flere og flere elever pr. klasse og mindre tid til at engagere sig i den enkelte. Jeg synes faktisk tvært i mod at alle de lærere jeg har oplevet ikke har haft tid til at engagere sig. Det skal du i hvert fald også overveje 
Det tror jeg måske, at du har ret i, men jeg har dog haft et par lærere som har gjort en kæmpe forskel i mit liv og som havde meget tid og overskud til det personlige

Jeg tænker, at jeg med mine 3 semestre på pædagoguddannelsen, kommer ind med en anden indgangsvinkel end de fleste! Jeg tror på anerkendende pædagogik også til de børn, som har komcentrationsbesvær, indkøringsvanskeligheder osv! Derfor tror jeg på, at jeg kan favne bredt og er klar på at tage udfordringen op
Anmeld