min ryg er ødelagt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2011

miinimeal

Caroline86 skriver:

føj jeg kan godt huske alle de undersøgelser

Jeg håber virkelig aldrig min sygdom bryder ud igen

Nå... det var ikke for at dreje tråden Jeg håber virkelig at fyssen kan hjælpe dig!

ja det er virkelig frygteligt, må jeg spørge om hvad din sygdom går ud på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

Caroline86

alberts mor<3 skriver:

ja det er virkelig frygteligt, må jeg spørge om hvad din sygdom går ud på?

ja, naturligvis...

Jeg fik skoldkopper da jeg var meget lille (blev smittet af min ældre søster) og virusset muterede og angreb mit nervestystem første gang da jeg var 15 år (lige startet i 9. klasse)... Jeg blev lam i den ene side af ansigtet og fik EKSTREME neurogene smerter. Eftefølgende har ejg haft adskillige pareser i ansigtet, benene, fødderne i maven og en virus betinger leverbetændelse pga. af det...

Jeg var næsten konstant indlagt fra jeg var 15 til jeg blev 21, men det lykkedes mig alligevel at gennemføre både folkeskolen OG tage min studentereksamen

Anmeld

6. maj 2011

miinimeal

Caroline86 skriver:

ja, naturligvis...

Jeg fik skoldkopper da jeg var meget lille (blev smittet af min ældre søster) og virusset muterede og angreb mit nervestystem første gang da jeg var 15 år (lige startet i 9. klasse)... Jeg blev lam i den ene side af ansigtet og fik EKSTREME neurogene smerter. Eftefølgende har ejg haft adskillige pareser i ansigtet, benene, fødderne i maven og en virus betinger leverbetændelse pga. af det...

Jeg var næsten konstant indlagt fra jeg var 15 til jeg blev 21, men det lykkedes mig alligevel at gennemføre både folkeskolen OG tage min studentereksamen

puha sikke en tur du har været igennem, det må virkeli være et maridt,

og jeg som syntes min tur var mere end rigeligt, tager sørme godt nok hatten af for dig,

Anmeld

6. maj 2011

Caroline86

alberts mor<3 skriver:

puha sikke en tur du har været igennem, det må virkeli være et maridt,

og jeg som syntes min tur var mere end rigeligt, tager sørme godt nok hatten af for dig,

det var også fuldstændig grotesk, faktisk...

Jeg fortrænger rigtigt meget af det der er sket, men når jeg tænker tilbage har jeg faktisk lidt svært ved at forstå hvordan jeg kom igennem det.. hmm... men det gjorde jeg heldigvis Jeg trodsede ellers lægernes forudsigelser masser af gange, men det gjorde du jo så også

Anmeld

6. maj 2011

miinimeal

Caroline86 skriver:

det var også fuldstændig grotesk, faktisk...

Jeg fortrænger rigtigt meget af det der er sket, men når jeg tænker tilbage har jeg faktisk lidt svært ved at forstå hvordan jeg kom igennem det.. hmm... men det gjorde jeg heldigvis Jeg trodsede ellers lægernes forudsigelser masser af gange, men det gjorde du jo så også

det også forståeligt, det må have været forfærdenligt, håber aldrig det rammer dig igen

Anmeld

6. maj 2011

Caroline86

alberts mor<3 skriver:

det også forståeligt, det må have været forfærdenligt, håber aldrig det rammer dig igen

tak det håber jeg heller ikke!

Jeg er ret god til at mærke hvis der sker noget i den retning og kan hurtigt reagere og få min medicin hvis der er noget Men jeg er heldigvis ude af det faste medicin som jeg fik tidligere og lever et, for mig, fuldstændigt normalt liv

Anmeld

6. maj 2011

miinimeal

Caroline86 skriver:

tak det håber jeg heller ikke!

Jeg er ret god til at mærke hvis der sker noget i den retning og kan hurtigt reagere og få min medicin hvis der er noget Men jeg er heldigvis ude af det faste medicin som jeg fik tidligere og lever et, for mig, fuldstændigt normalt liv

det lyder godt(:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.