min ryg er ødelagt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.017 visninger
16 svar
0 synes godt om
6. maj 2011

miinimeal

i en alder af 17 år er min ryg mere end ødelagt, føles som om min lænd er ved at falde sammen det samme med min hofte mine skuldre nakke og ja bare hele ryggen,

var ved læge igår, pga en knude i nakken, og fortalte det med min ryg, skulder, hofte, knæ osv, og lægen var overrasket over hvor hypermobil mine lede var, så nu skal jeg til fys og lærer at bruge mine muskler ordenligt og få bygget dem op omkring mine lede, 

puha det gør det ikke nemmere af at have en dreng på 8 mdr som er noget så mor syg lige pt(;  

nu sover han så og jeg er smadret efter endnu en dag har kramper i min lænd og mine skulder samt nakken årh altså,  masage virker ikke desværre, håber den fys kan gøre noget så jeg ikke ender med at have ondt resten af mine dage, 

det er noget af en und alder og være ødelagt i ens led, ihh hvor er det da træls

undskyld lidt brok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

Caroline86

jeg kender alt til det.. mine problemer startede da jeg var 15

Sørg for at være blid i din træning og udnyt hvis du gennem fyssen kan komme til at træne i vand.. det gør virkelig underværker

Anmeld

6. maj 2011

miinimeal

Caroline86 skriver:

jeg kender alt til det.. mine problemer startede da jeg var 15

Sørg for at være blid i din træning og udnyt hvis du gennem fyssen kan komme til at træne i vand.. det gør virkelig underværker

hvordan har din ryg det nu?

håber min fys kan gøre noget, mine knæer er heller ikke for gode, samme med min hofte og hele min ryg skulder osv, mine arme kan bøjes til en flitsbue nærmest, lidt ulækkert, 

men håber den fys kan gøre noget så jeg ikek er ødelagt hele mit liv, har så ondt lige pt, efter albert bliver større og større, men heldigvis kan han kravle nu men stadig er der  en masse løft

Anmeld

6. maj 2011

Caroline86

alberts mor<3 skriver:

hvordan har din ryg det nu?

håber min fys kan gøre noget, mine knæer er heller ikke for gode, samme med min hofte og hele min ryg skulder osv, mine arme kan bøjes til en flitsbue nærmest, lidt ulækkert, 

men håber den fys kan gøre noget så jeg ikek er ødelagt hele mit liv, har så ondt lige pt, efter albert bliver større og større, men heldigvis kan han kravle nu men stadig er der  en masse løft

jeg er desværre ikke en succes historie, men jeg har været meget syg i de fleste af mine teenageår og har derfor været meget sengeliggende og har ikke kunnet passe ordentligt på mig selv og mine led

Jeg har faktisk, netop i dag, oprettet denne tråd

Jeg håber for dig at fyssen kan hjælpe! De plejer at kunne en del gode tricks

Anmeld

6. maj 2011

miinimeal

Caroline86 skriver:

jeg er desværre ikke en succes historie, men jeg har været meget syg i de fleste af mine teenageår og har derfor været meget sengeliggende og har ikke kunnet passe ordentligt på mig selv og mine led

Jeg har faktisk, netop i dag, oprettet denne tråd

Jeg håber for dig at fyssen kan hjælpe! De plejer at kunne en del gode tricks

puha ja det lyder bestemt ikke rat,  

har desværre haft ondt en del år, men har ikke tænkt over det, men nu skal der gøres noget ved det,

var "Lam" i lidt over et halvt år da jeg gik i 4 klasse og var senge læggende hele det halve år, men ved ikke om det har betydning, 

men din historie lyder bestemt ikke rat, tager hatten af for dig

Anmeld

6. maj 2011

Caroline86

alberts mor<3 skriver:

puha ja det lyder bestemt ikke rat,  

har desværre haft ondt en del år, men har ikke tænkt over det, men nu skal der gøres noget ved det,

var "Lam" i lidt over et halvt år da jeg gik i 4 klasse og var senge læggende hele det halve år, men ved ikke om det har betydning, 

men din historie lyder bestemt ikke rat, tager hatten af for dig

det kan gøre meget ved ens krop at ligge så meget

Nu skriver du at du var lam!? er det noget du har lyst til at fortælle mere om?

Jeg har selv været voldsomt plaget af pareser i mine teenageår og det er netop det der har sengebundet mig...

Anmeld

6. maj 2011

miinimeal

Caroline86 skriver:

det kan gøre meget ved ens krop at ligge så meget

Nu skriver du at du var lam!? er det noget du har lyst til at fortælle mere om?

Jeg har selv været voldsomt plaget af pareser i mine teenageår og det er netop det der har sengebundet mig...

kom på sygehuset med en muligvis hold i nakken, blev lagt i en seng i en uge så var der noget der havde bredt sig så jeg slet ikke kunne bevæge min nakke, og slet heller ikke mine ben, gik med halskrave osv

lagde der og kunne se sneen forsvinde så fastelavn på børneafdelingen og så kom foråret osv,  fik at vide jeg nok ville sidde i kørerstol resten af mit liv, men tog kampen op, kom til at gå med rolator(staves) så sådanne ting man går stav gang med og til sidst kunne jeg selv,

det var frygteligt, og kom så meget tilbage i skolen,

var der ikke i et halvt år og mere til,

Anmeld

6. maj 2011

Caroline86

alberts mor<3 skriver:

kom på sygehuset med en muligvis hold i nakken, blev lagt i en seng i en uge så var der noget der havde bredt sig så jeg slet ikke kunne bevæge min nakke, og slet heller ikke mine ben, gik med halskrave osv

lagde der og kunne se sneen forsvinde så fastelavn på børneafdelingen og så kom foråret osv,  fik at vide jeg nok ville sidde i kørerstol resten af mit liv, men tog kampen op, kom til at gå med rolator(staves) så sådanne ting man går stav gang med og til sidst kunne jeg selv,

det var frygteligt, og kom så meget tilbage i skolen,

var der ikke i et halvt år og mere til,

fandt de ud af hvad det var?

Anmeld

6. maj 2011

miinimeal

Caroline86 skriver:

fandt de ud af hvad det var?

nej aldrig, var igennem dvs snanner, prøver ja snart alt, men de mener heller ikke det er psykisk da jeg heller ikke bevæget mig da jeg sov og det mener de at jeg ville gøre hvis det var psykisk,  

måske var det en virus, men alt er der måske ved

Anmeld

6. maj 2011

Caroline86

alberts mor<3 skriver:

nej aldrig, var igennem dvs snanner, prøver ja snart alt, men de mener heller ikke det er psykisk da jeg heller ikke bevæget mig da jeg sov og det mener de at jeg ville gøre hvis det var psykisk,  

måske var det en virus, men alt er der måske ved

føj jeg kan godt huske alle de undersøgelser

Jeg håber virkelig aldrig min sygdom bryder ud igen

Nå... det var ikke for at dreje tråden Jeg håber virkelig at fyssen kan hjælpe dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.