Far fik sparket!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2011

Frøken J.

Laulund87 skriver:

Ja det gør det og det må være så dejligt for dem!

Det tror jeg! Jeg kan egentlig ikke forestille mig, hvordan det må være at være den part, der ikke bærer på bebs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

132319

Første gang mærkede jeg spark i uge 26. Han gad aldrig at sparke når andre rørte ved maven 

Anden gang var det omkring uge 21 og jeg kan faktisk ikke huske hvornår hendes far kunne mærke det første gang 

Jeg har aldrig gået op i de spark dér, da jeg ærligt ikke syntes de var ret behagelige. Derfor var det rart med en doven lille fyr der kun sparkede hver 2./3. dag og damen sparkede stort set kun om aftenen når jeg sang godnatsang for storebror. Det har så til gengæld resulterert i at hun er kropumulig at synge for i dag, hun drøner rundt i seng og skraldgriner så snart jeg åbner munden 

Anmeld

6. maj 2011

Frøken J.

132319 skriver:

Første gang mærkede jeg spark i uge 26. Han gad aldrig at sparke når andre rørte ved maven 

Anden gang var det omkring uge 21 og jeg kan faktisk ikke huske hvornår hendes far kunne mærke det første gang 

Jeg har aldrig gået op i de spark dér, da jeg ærligt ikke syntes de var ret behagelige. Derfor var det rart med en doven lille fyr der kun sparkede hver 2./3. dag og damen sparkede stort set kun om aftenen når jeg sang godnatsang for storebror. Det har så til gengæld resulterert i at hun er kropumulig at synge for i dag, hun drøner rundt i seng og skraldgriner så snart jeg åbner munden 

Hihihi, jeg kunne ikke lade være at grine af det sidste! Der er jo noget om, at de påvirkes af de ting der sker omkring en under graviditeten, og det er da vidst sandt nok, kan man så se Jeg ELSKER at blive sparket, men det gør jo heller ikke ondt endnu. Det skal nok nå at blive ubehageligt på et tidspunkt  

Anmeld

6. maj 2011

Jemion

Hvor dejligt at, daddy allerede har fået sparket

Her venter manden med spænding på at få lov, men men vores lille skrupsak nægter for tiden at lade andre mærke ud over mor  Mors dreng 

Anmeld

6. maj 2011

Frøken J.

Jemion skriver:

Hvor dejligt at, daddy allerede har fået sparket

Her venter manden med spænding på at få lov, men men vores lille skrupsak nægter for tiden at lade andre mærke ud over mor  Mors dreng 

Mors dreng er da også det bedste  Vi har også forsøgt hele ugen, fordi jeg selv har kunne mærke det, men hver gang fars hånd kom på maven skulle den lille self. ligge stille igen. Drillepind!

Anmeld

6. maj 2011

Christine

Secrets skriver:

Høhø, der troede i lige, hva!? Ej, det er bare såååå dejligt Min kæreste fik lov at mærke spark udefra lige før!!! Alting sker bare så dejlig tidligt i min graviditet, og jeg f'ing elsker det! Jeg mærkede det selv udefra først på ugen, da der var meget aktivitet, men farmand fik ikke lov. Det gjorde han nu! Blyp ligger pt meget langt nede i livmoderen, og sparker således mod det stykke af maven, som ikke har et lag fedt udenpå Og så fik farmand lige to puf i træk, og var i den syvende himmel. Så nu kan han også være med på den front!

Er bare så glad, så måtte lige del! Og jeg er endda kun 18+5, så synes det er lidt vildt Hvornår kunne i mærke det udefra?

Wow, skønt  Tillykke til farmand!
Ved vores første barn mærkede far også i uge 18+nogle dage. Denne gang var det først meget senere! Tror det var uge 25 eller sådan noget, men moderkagen ligger også på forvæggen så der er godt polstret imod at mærke spark udefra. Nu er jeg 28+4 og far kan både se og mærke det uden problemer.
Men du må da have meget lidt mavefedt når det kan mærkes tydeligt og så tidligt

Anmeld

6. maj 2011

Frøken J.

Christine skriver:

Wow, skønt  Tillykke til farmand!
Ved vores første barn mærkede far også i uge 18+nogle dage. Denne gang var det først meget senere! Tror det var uge 25 eller sådan noget, men moderkagen ligger også på forvæggen så der er godt polstret imod at mærke spark udefra. Nu er jeg 28+4 og far kan både se og mærke det uden problemer.
Men du må da have meget lidt mavefedt når det kan mærkes tydeligt og så tidligt

Ja, har godt hørt mange hvor moderkagen ligger i vejen, men så længe det kommer efterhånden er det jo dejligt  

Jeg tabte mig godt nok op mod graviditeten, men har da fedt på maven. Men baby har rykket sig så langt ned for tiden (synes den svømmer noget rundt derinde ), at den ligger og mosler aller aller nederst. Faktisk liiige over "trekanten", hvis du kan følge mig? Det var også der jordemoderen lyttede hjerte den anden dag, h*n plejer ellers at ligge længere oppe! Så det var jo meget heldigt :p Og lige dér er det jo bare et lag hud

Anmeld

6. maj 2011

Bshizzle

Her var jeg i 14 uge da min dejlige søn lige skulle ligge hovedet på min mave..
Hvor han pludselig sætter sig op og siger " Hva var det ????"..
Babyen kom med et spark lige i hans øre.. og både ham og jeg fik et chok

Manden har siden uge 14 osse kunne mærke lidt.. men mere min søn som hver dag kommer og spør om han må mærke babyen.

Anmeld

6. maj 2011

Frøken J.

Bshizzle skriver:

Her var jeg i 14 uge da min dejlige søn lige skulle ligge hovedet på min mave..
Hvor han pludselig sætter sig op og siger " Hva var det ????"..
Babyen kom med et spark lige i hans øre.. og både ham og jeg fik et chok

Manden har siden uge 14 osse kunne mærke lidt.. men mere min søn som hver dag kommer og spør om han må mærke babyen.

NEJ hvor er det sejt Jeg kan lige se det for mig! 

Anmeld

6. maj 2011

2babygirls

Secrets skriver:

Høhø, der troede i lige, hva!? Ej, det er bare såååå dejligt Min kæreste fik lov at mærke spark udefra lige før!!! Alting sker bare så dejlig tidligt i min graviditet, og jeg f'ing elsker det! Jeg mærkede det selv udefra først på ugen, da der var meget aktivitet, men farmand fik ikke lov. Det gjorde han nu! Blyp ligger pt meget langt nede i livmoderen, og sparker således mod det stykke af maven, som ikke har et lag fedt udenpå Og så fik farmand lige to puf i træk, og var i den syvende himmel. Så nu kan han også være med på den front!

Er bare så glad, så måtte lige del! Og jeg er endda kun 18+5, så synes det er lidt vildt Hvornår kunne i mærke det udefra?

Jeg mærkede det 16+6... Havde læææænge været i tvivl, men så var den der sku pludselig.. Martin kunne 4 uger senere (manden har INGEN tålmodighed)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.