Far fik sparket!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.275 visninger
22 svar
0 synes godt om
6. maj 2011

Frøken J.

Høhø, der troede i lige, hva!? Ej, det er bare såååå dejligt Min kæreste fik lov at mærke spark udefra lige før!!! Alting sker bare så dejlig tidligt i min graviditet, og jeg f'ing elsker det! Jeg mærkede det selv udefra først på ugen, da der var meget aktivitet, men farmand fik ikke lov. Det gjorde han nu! Blyp ligger pt meget langt nede i livmoderen, og sparker således mod det stykke af maven, som ikke har et lag fedt udenpå Og så fik farmand lige to puf i træk, og var i den syvende himmel. Så nu kan han også være med på den front!

Er bare så glad, så måtte lige del! Og jeg er endda kun 18+5, så synes det er lidt vildt Hvornår kunne i mærke det udefra?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

Zilke's Mor <3

hehe, det var nu en meget sjov titel på det, og dejligt for ham at få lov at mærke det der er fantastisk når der endelig kommer lidt liv

Anmeld

6. maj 2011

Frøken J.

Rikke Meng skriver:

hehe, det var nu en meget sjov titel på det, og dejligt for ham at få lov at mærke det der er fantastisk når der endelig kommer lidt liv

Det er det nemlig Især fordi jeg jo selv har mærket masser af aktivitet længe, men han har jo ikke haft muligheden for at "være med" endnu

Anmeld

6. maj 2011

twinny

skønt...

Anmeld

6. maj 2011

Laulund87

Haha hvor er du herlig Og hvor er det dejligt at far fik sparket!

Jeg kan ikke engang rigtig huske hvornår Bruno mærkede spark første gang Men derefter kunne han sidde længe med hænderne på min mave, mens hun hoppede rundt derinde

Anmeld

6. maj 2011

Zilke's Mor <3

Secrets skriver:

Det er det nemlig Især fordi jeg jo selv har mærket masser af aktivitet længe, men han har jo ikke haft muligheden for at "være med" endnu

ved ihvertfald med min mand at han ''troede'' lidt mere på det da han mærkede det selv

Anmeld

6. maj 2011

Frøken J.

Baby-støv skriver:

skønt...

Meget!

Anmeld

6. maj 2011

Frøken J.

Laulund87 skriver:

Haha hvor er du herlig Og hvor er det dejligt at far fik sparket!

Jeg kan ikke engang rigtig huske hvornår Bruno mærkede spark første gang Men derefter kunne han sidde længe med hænderne på min mave, mens hun hoppede rundt derinde

Hehehe 

Det kan jeg godt forstå jeg gjorde! For det er jo noget helt helt andet for manden. Jeg bliver jo sparket hver dag, men det bliver jo straks mere virkelig for manden, når han selv kan mærke sit kommende barn!

Anmeld

6. maj 2011

Frøken J.

Rikke Meng skriver:

ved ihvertfald med min mand at han ''troede'' lidt mere på det da han mærkede det selv

Lige netop!

Anmeld

6. maj 2011

Laulund87

Secrets skriver:

Hehehe 

Det kan jeg godt forstå jeg gjorde! For det er jo noget helt helt andet for manden. Jeg bliver jo sparket hver dag, men det bliver jo straks mere virkelig for manden, når han selv kan mærke sit kommende barn!

Ja det gør det og det må være så dejligt for dem!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.