Hvordan gik jeres vand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2011

Worldwide

Anonym skriver:

Eller retter var, det er skiftet efter sidste toiletbesøg, hvor det smådryppede ud af mig HELE tiden....

Jeg troede mit vand var gået i uge 34+4, men det viste sig tøsen havde vendt sig så hun lå i UK og derved 'lammet' min blære.. Det lugtede ikke af tis eller lignede det.. Men på sygehuset sagde det var tis der bare løb ud af mig..

Og det blev ved med at løbe indtil vandet gik for alvor..

Bindet skal være tungt hvis det er dit vand der er gået.. Du ved hvordan et bind er efter mens.. Det skal være tungere end det Men kontakt din jdm eller FG og spørg om du ikke godt må blive tjekket

Og held og lykke med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

Anonym trådstarter

MortilNoah skriver:

altså hvis det bliver ved med at dryppe/sive så er det nok fostrvandet

eller hvis dit bind er gennemblødt efter ½-1 time så er det højest sandsynligt det

ellers kan det også være meget tynd udflåd, det havde jeg meget af de sidste 3 uger af min graviditet.. 

Hej..

Tak for svaret...

Udflåd har jeg rigtig meget af, og har haft det længe, men dette her har bare sådan en sød lugt synes jeg, så synes ikek rigtig det kan være udflåd, men er alligevel i tvivl...

Anmeld

6. maj 2011

Anonym trådstarter

Mileva skriver:

Jeg troede mit vand var gået i uge 34+4, men det viste sig tøsen havde vendt sig så hun lå i UK og derved 'lammet' min blære.. Det lugtede ikke af tis eller lignede det.. Men på sygehuset sagde det var tis der bare løb ud af mig..

Og det blev ved med at løbe indtil vandet gik for alvor..

Bindet skal være tungt hvis det er dit vand der er gået.. Du ved hvordan et bind er efter mens.. Det skal være tungere end det Men kontakt din jdm eller FG og spørg om du ikke godt må blive tjekket

Og held og lykke med det

Tak for svaret... Hvis det skal være tungt, så jeg sikker på det ikke er mit vand der er gået

Men sidder egentlig også sådan og overvejer nu, og det hele kan skyldes vendingen af den lille fra i mandags?

Anmeld

6. maj 2011

Mumto3

De to første gange gik vandet i 'en skylle' mens jeg lå i vores dobbeltseng, jeg var ikke i fødsel, men fødslen startede af det. Den 3. gang gik det også i dobbeltsengen, men der var jeg meget langt i fødselsforløbet. Jeg mener jeg var omkring 8 cm åben på det tidspunpt.

Anmeld

6. maj 2011

Worldwide

Anonym skriver:

Tak for svaret... Hvis det skal være tungt, så jeg sikker på det ikke er mit vand der er gået

Men sidder egentlig også sådan og overvejer nu, og det hele kan skyldes vendingen af den lille fra i mandags?

Det kan det godt, ja Hvis den lille ligger sådan at den kan ramme blæren Du kan ikke altid mærke når den lille rammer din blære.

Du kan prøve at hælde noget vand å et bind, så kan du få en fornemmelse af hvordan det føles når vandet er gået eller siver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.