Hvordan gik jeres vand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.050 visninger
14 svar
0 synes godt om
6. maj 2011

Anonym trådstarter

Hej..

Ja, som overskriften lyder, hvordan gik jeres vand? Gik det i en skylle eller gik det, sådan så i nærmest følte i småtissede hele tiden...

Grunden til jeg spørger, er fordi jeg er i tvivl om, om mit er gået/siver.. For føler det drypper ud af mig hele tiden.. Og bindet jeg har på, er også fugtigt... Har lugtet til det, og det lugter ikke af tis, synes nærmere det lugter lidt sødt agtigt i det...

Beklager detaljerne - men var nød til og uddybe det, for at I måske bedre kan komme med jeres idéer til hvad det kan være...

Jeg er idag 37+4 henne...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

Worldwide

Anonym skriver:

Hej..

Ja, som overskriften lyder, hvordan gik jeres vand? Gik det i en skylle eller gik det, sådan så i nærmest følte i småtissede hele tiden...

Grunden til jeg spørger, er fordi jeg er i tvivl om, om mit er gået/siver.. For føler det drypper ud af mig hele tiden.. Og bindet jeg har på, er også fugtigt... Har lugtet til det, og det lugter ikke af tis, synes nærmere det lugter lidt sødt agtigt i det...

Beklager detaljerne - men var nød til og uddybe det, for at I måske bedre kan komme med jeres idéer til hvad det kan være...

Ta et bind på og vent en time eller 2, og hvis det fyldt så er det nok vandet der siver

Mit vand gik da jeg lå i sengen lidt over midnat.. Først kom der en lille skylle og var meget i tvivl, men da jeg rejste mig op i siddende stilling kom der en skylle mere.. næste dag tidligt på efter middagen om der en ordenlig skylle igen.. Stod og snakkede med kæresten og pludselig var ALT vådt.. Så der var jeg slet slet ikke i tvivl

Ring til FG hvis du er urolig, men de vil nok sige det med et bind og så ringe igen senere

Anmeld

6. maj 2011

Krussedulle

Anonym skriver:

Hej..

altså hvis det bliver ved med at dryppe/sive så er det nok fostrvandet

eller hvis dit bind er gennemblødt efter ½-1 time så er det højest sandsynligt det

ellers kan det også være meget tynd udflåd, det havde jeg meget af de sidste 3 uger af min graviditet.. 

Anmeld

6. maj 2011

132319

Første gang sev det med enkelte pjask. Jeg fik ingen veer og da jeg kun var 33+2, ventede de med at sætte mig i gang til jeg var 34+0.

Anden gang sev det med kæmpe store pjask. Jeg fik igen ingen veer og var 36+5, derfor satte de mig i gag dagen efter 

Anmeld

6. maj 2011

Anonym trådstarter

Mileva skriver:

Ta et bind på og vent en time eller 2, og hvis det fyldt så er det nok vandet der siver

Mit vand gik da jeg lå i sengen lidt over midnat.. Først kom der en lille skylle og var meget i tvivl, men da jeg rejste mig op i siddende stilling kom der en skylle mere.. næste dag tidligt på efter middagen om der en ordenlig skylle igen.. Stod og snakkede med kæresten og pludselig var ALT vådt.. Så der var jeg slet slet ikke i tvivl

Ring til FG hvis du er urolig, men de vil nok sige det med et bind og så ringe igen senere

Har bind på, og det er ikke sådan så det hele er fugtigt/vådt.. Men ca halvdelen af det er det..

Anmeld

6. maj 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har bind på, og det er ikke sådan så det hele er fugtigt/vådt.. Men ca halvdelen af det er det..

Eller retter var, det er skiftet efter sidste toiletbesøg, hvor det smådryppede ud af mig HELE tiden....

Anmeld

6. maj 2011

Kaufie

Første gang gik vandet først da JM prikkede hul - så der kunne komme gang i presseveerne.

Anden gang gik det i en skylle, da jeg skulle lave urinprøve i undersøgelseslokalets toilet på fødegangen.....

Anmeld

6. maj 2011

twiggi

Anonym skriver:

det kan være det er meget tyndt/ vandligt udflåd, det har jeg haft de sidste 2 uger.

Nina sophia, 38+5

Anmeld

6. maj 2011

twiggi

Anonym skriver:

Eller retter var, det er skiftet efter sidste toiletbesøg, hvor det smådryppede ud af mig HELE tiden....

ring og snak med fg.
så kan de nok bedre vudere og evt tjekke dig.

Anmeld

6. maj 2011

LotteGabriella

Hej..

Mit vand gik ved, at jeg mærkede et lille spark og så løb det bare ud...det var imens jeg sad og så tv i sofaen (jeg var i uge 39+0) så jeg måtte løbe ud på toilettet! Imens gik manden i panik og ville ringe til fødegangen, han gled dog på røven i det jeg havde dryppet på gulvet og mobilen faldt på gulvet og gik ud

Tror også, at du skal vente et par timer og se om bindet er fyldt, for er det tilfældet, så tror jeg at der er gevinst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.