scanning 5+ intet at se??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2011

Myturn

Det bare det når man læser på nettet at man skal kunne se en gsæk/blommesæk allerede 5+0 åh hader den ventetid og bekymring.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

FruHolm <3

jeg fik at vide man ikk kunne se noget før man var 6+

var selv til scanning hvor jeg var 8 + 4 ifølge maskinen, men senere scanning viste jeg var 1 dag længere henne

vedhæfter et billed så du kan se hvor meget der var at se der

[billede slettet af moderator]

Anmeld

10. maj 2011

Myturn

opdate var til scanning imorges, og nu var der kommer en opklaring bobbel i min livmoderen, så skal scannes igen næste onsdag, så skulle der være et foster

Anmeld

10. maj 2011

Madam Blå

Hvor dejligt at det kunne ses

Husk på, at alle graviditeter udvikler sig forskelligt. Min blyb kunne ses 4+5 eller 6, mens andre først kan se noget fra uge minimum 6+0.

Tillykke med graviditeten

Anmeld

10. maj 2011

millesofie

Make*a*promise skriver:

Hej

Har brug for lidt beroligende ord fra jer

Sagen er den at jeg fik ælsprøjte den 12.4, og den 22.4 kunne jeg allerede fremtrylle en svag positiv test fra Lidl.

Idag blev jeg så scannet ved min gynækolog, fordi jeg har haft en graviditet udenfor livmoderen. Hun kunne ikke se andet end en fortykket slimhinde, og mine æggestokke i begge sider var fine uden væske osv. Hun sagde at det var alt for tidligt at kunne se noget som helst, når jeg ikke er længere henne( er ml 5+0-5+2) idag.

Men alligevel tog hun en hcg blodprøve og så skal jeg igen på mandag for at se om det stiger som det skal.

Er total nervøs for at miste igen.

Jeg har lige taget en valmed kl 12 og den var knald positiv allerede med det samme, og test stregen er tydligere end kontrol.

For at alt er vel derinde, jeg har hverken ondt eller blødt.

du får lige sådan en

jeg var 5+4 - 6+0 da jeg fik den første scanning hvor jeg så hjertet

måske du var lige lidt tidligt på den  det går jo stærkt i starten

men min var også på en fersilitet klinink, ved ikke om der er en forskel

for alt er vel  

Anmeld

10. maj 2011

Oliver,Troia&Wictor

Blev scannet 5+6 og der var heller ikk andet at se end blommen, men 7+1 var der en smuk lille klump

Så tag du det rolig og nyd bebsen

Kæmpe tillykke

Anmeld

10. maj 2011

SSL

Hej med dig, vil blot berolige dig og fortælle at jeg blev scannet da jeg var 5+0 ca, og der kunne vi INTET se, hende der scannede synes ikke man kunne så meget som ane en graviditet.. Men så blev jeg scannet i torsdags da jeg var 6+5 ca, og der var et lille bitte foster som blinkede med hjertet  Og jeg var lige så bange for der var sket noget, så det var gået til grunde - men jeg er stadig enorm gravid - så fat mod   Er sikker på at d kan se noget meget snart

Anmeld

10. maj 2011

SSL

Make*a*promise skriver:

opdate var til scanning imorges, og nu var der kommer en opklaring bobbel i min livmoderen, så skal scannes igen næste onsdag, så skulle der være et foster

Hov, fik ikk læst updaten, UNDSKYLD! Men hvor er det dejligt at det er gåt godt

Anmeld

10. maj 2011

Jelles

Make*a*promise skriver:

Hej

Har brug for lidt beroligende ord fra jer

Sagen er den at jeg fik ælsprøjte den 12.4, og den 22.4 kunne jeg allerede fremtrylle en svag positiv test fra Lidl.

Idag blev jeg så scannet ved min gynækolog, fordi jeg har haft en graviditet udenfor livmoderen. Hun kunne ikke se andet end en fortykket slimhinde, og mine æggestokke i begge sider var fine uden væske osv. Hun sagde at det var alt for tidligt at kunne se noget som helst, når jeg ikke er længere henne( er ml 5+0-5+2) idag.

Men alligevel tog hun en hcg blodprøve og så skal jeg igen på mandag for at se om det stiger som det skal.

Er total nervøs for at miste igen.

Jeg har lige taget en valmed kl 12 og den var knald positiv allerede med det samme, og test stregen er tydligere end kontrol.

For at alt er vel derinde, jeg har hverken ondt eller blødt.

alt hvad der kan

Anmeld

18. maj 2011

Myturn

update: så hjerteblink idag bliver fulgt med scanninger fordi jeg får crinone( pga for lavt progesteron) så det er en god tryghed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.