scanning 5+ intet at se??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.325 visninger
26 svar
0 synes godt om
6. maj 2011

Myturn

Hej

Har brug for lidt beroligende ord fra jer

Sagen er den at jeg fik ælsprøjte den 12.4, og den 22.4 kunne jeg allerede fremtrylle en svag positiv test fra Lidl.

Idag blev jeg så scannet ved min gynækolog, fordi jeg har haft en graviditet udenfor livmoderen. Hun kunne ikke se andet end en fortykket slimhinde, og mine æggestokke i begge sider var fine uden væske osv. Hun sagde at det var alt for tidligt at kunne se noget som helst, når jeg ikke er længere henne( er ml 5+0-5+2) idag.

Men alligevel tog hun en hcg blodprøve og så skal jeg igen på mandag for at se om det stiger som det skal.

Er total nervøs for at miste igen.

Jeg har lige taget en valmed kl 12 og den var knald positiv allerede med det samme, og test stregen er tydligere end kontrol.

For at alt er vel derinde, jeg har hverken ondt eller blødt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

Jemion

alt hvad jeg kan for din lille spire bliver hvor den skal

Anmeld

6. maj 2011

K&S

og håber den lille spire bare ikke var klar til at blive set endnu

Anmeld

6. maj 2011

Krussedulle

Make*a*promise skriver:

Hej

Sagen er den at jeg fik ælsprøjte den 12.4, og den 22.4 kunne jeg allerede fremtrylle en svag positiv test fra Lidl.

Idag blev jeg så scannet ved min gynækolog, fordi jeg har haft en graviditet udenfor livmoderen. Hun kunne ikke se andet end en fortykket slimhinde, og mine æggestokke i begge sider var fine uden væske osv. Hun sagde at det var alt for tidligt at kunne se noget som helst, når jeg ikke er længere henne( er ml 5+0-5+2) idag.

Men alligevel tog hun en hcg blodprøve og så skal jeg igen på mandag for at se om det stiger som det skal.

Jeg har lige taget en valmed kl 12 og den var knald positiv allerede med det samme, og test stregen er tydligere end kontrol.

Det har jeg også prøvet  jeg blev scannet da jeg var 5+4, og der var heller ikke noget foster at se..

blev så scannet 14 dage efter igen (7+4) og der lå den søde lille spire og blinkede til mor og far

Så det er bestemt muligt at det blot er for tidligt..

mange gange..

Anmeld

6. maj 2011

132319

Jeg blev scannet 5+6 og der var heller intet foster, ugen efter var den en lile prik på skærmen 

Anmeld

6. maj 2011

Troldemommi

Krydser fingre for dig :-)

Anmeld

6. maj 2011

sandratobias

for at alt er som det ska være..

Anmeld

6. maj 2011

mortilnoahogmelina

Jeg vil bare sige jeg er selv blevet scannet 5 + uden man kunne se noget .
Så tag det roligt er sikker på alt er vel .

Anmeld

6. maj 2011

channie-g

Make*a*promise skriver:

Hej

Anmeld

6. maj 2011

Myturn

åh hvor dejligt med så hurtig respons fra jer Kom endelig med flere oplevelser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.