at hamstre babyudstyr :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
6. maj 2011

annec

Katte87 skriver:

Jeg synes ikke det er for tidligt Der er jo maaange ting der skal købes!

Jeg har ind til videre kun købt lidt tøj og bamser, men i aften skal vi i IKEA og købe både tremmeseng, puslebord og diverse Og i morgen tager vi på baby- og småbørnsmesse i håb om, at få nogle gode tilbud.

Og barnevogne kan der til tider være laaange ventetider på - har min veninde og jeg erfaret

Katja 21+6

Hvor er den messe henne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

samantha1986

Nu har jeg ikke læst hele tråden. Men jeg er ikke gravid og jeg er altså gået i gang med at købe babyudstyr.

Anmeld

6. maj 2011

Ka+Ma=Be

annec skriver:

Hvor er den messe henne?

Det er i Øksnehallen (vesterbro) i morgen kl 10:00 - 16:00

Anmeld

6. maj 2011

Ka+Ma=Be

Hov og også søndag forresten!

Anmeld

6. maj 2011

Nessie

Vi var også i gang i god tid. Vi havde ventet så længe på at få et barn, at min kæreste var lige så stor redebygger som mig

Det hele stod klart i (meget) god tid. Men det var kun godt, for de sidste par måneder kunne jeg stort set ingenting pga, bækkenløsning, og så var det rart at vide at alt var klar til den lille.

Tasken til sygehuset var også pakket i god tid

Anmeld

6. maj 2011

Fenja09

Synes slet ikke at det er for tidligt når man tænker på hvor mange ting man skal have når det er den første man venter - det bliver nok nemmere når det er nr 2 og 3

Kan selv blive lettere stresset over at tænke på alle de ting vi stadig mangler og vi har endda købt en del ( er i 24. uge nu). Glæder mig til at vi skal til at indrette værelset så vi kan få et bedre overblik over hvad og hvor meget mere vi mangler - udover de strengt nødvendige ting.

/Fenja

Anmeld

6. maj 2011

Troldemommi

Tak fordi i har skrevet så ved jeg at jeg ikke er helt unormal :-)

Monica

Anmeld

6. maj 2011

2babygirls

Monica P skriver:

Hejsa kloge kvinder

Har et spørgsmål, der er nu ca fire måneder til Johanne kommer ud og jeg er allerede i fuld gang med at købe, låne og få alt muligt forskelligt babyudstyr som vi skal bruge til hende, mit spørgsmål er syntes i det er for tidligt ???

jeg er vist lidt bange for at vi ikke når det, min jeppe siger jeg er mærkelig med han føjer mig indtil videre da han ellers godt ved jeg bliver sur/ked af det, dette er vores første barn og jeg vil bare så gerne have alt klar til dagen hvor hun bliver født

er der andre der har det lige som mig? eller er i mere cool omkring dette :-)

Monica 22+1

Da vi havde været til MD scanning i uge 20, tog vi i babysam og lagde en bestilling på ALT, som i ALT!!!

Så synes bare du skal fortsætt med at bygge rede.. V hentede jo så først tingene efter uge 34 så småt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.