at hamstre babyudstyr :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
969 visninger
17 svar
0 synes godt om
6. maj 2011

Troldemommi

Hejsa kloge kvinder

Har et spørgsmål, der er nu ca fire måneder til Johanne kommer ud og jeg er allerede i fuld gang med at købe, låne og få alt muligt forskelligt babyudstyr som vi skal bruge til hende, mit spørgsmål er syntes i det er for tidligt ???

jeg er vist lidt bange for at vi ikke når det, min jeppe siger jeg er mærkelig med han føjer mig indtil videre da han ellers godt ved jeg bliver sur/ked af det, dette er vores første barn og jeg vil bare så gerne have alt klar til dagen hvor hun bliver født

er der andre der har det lige som mig? eller er i mere cool omkring dette :-)

Monica 22+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

Ka+Ma=Be

Jeg synes ikke det er for tidligt Der er jo maaange ting der skal købes!

Jeg har ind til videre kun købt lidt tøj og bamser, men i aften skal vi i IKEA og købe både tremmeseng, puslebord og diverse Og i morgen tager vi på baby- og småbørnsmesse i håb om, at få nogle gode tilbud.

Og barnevogne kan der til tider være laaange ventetider på - har min veninde og jeg erfaret

Katja 21+6

Anmeld

6. maj 2011

K&S

Monica P skriver:

Hejsa kloge kvinder

Har et spørgsmål, der er nu ca fire måneder til Johanne kommer ud og jeg er allerede i fuld gang med at købe, låne og få alt muligt forskelligt babyudstyr som vi skal bruge til hende, mit spørgsmål er syntes i det er for tidligt ???

jeg er vist lidt bange for at vi ikke når det, min jeppe siger jeg er mærkelig med han føjer mig indtil videre da han ellers godt ved jeg bliver sur/ked af det, dette er vores første barn og jeg vil bare så gerne have alt klar til dagen hvor hun bliver født

Monica 22+1

Jeg synes bestemt ikke, det er for tidligt, det er bare mænd´erne, der ikke forstår vores lyst til "redebyggeri"

Anmeld

6. maj 2011

Frøken J.

Monica P skriver:

Hejsa kloge kvinder

Monica 22+1

NÆh, synes overhovedet ikke du er tidlig på den! Jeg begyndte for flere måneder siden, og det synes jeg ikke der er noget i vejen med Hvorfor samle det hele til allersidst, så man stresser? Næh, så hellere sprede det ud over månederne. På den måde synes jeg også man føler en forbindelse til graviditeten i de perioder, hvor der ikke rigtig sker noget

Anmeld

6. maj 2011

Hailiesmom11

Nej synes heller ikke det er for tidligt, jeg startede selv deromkring, jeg havde både købt tøj osv  Så nej få endelig alt det du godt vil have allerede nu.. Vi fik vores ekstra barnevogn da jeg var 3 mdr henne

Anmeld

6. maj 2011

Mor til Mike

Monica P skriver:

Hejsa kloge kvinder

Monica 22+1

Jeg begyndte allerede at købe babytøj inden jeg blev gravid, og nu hvor jeg er gravid har jeg og hele familien købt ind som en gal, selvom vi ikke engang ved kønnet endnu .. Bare synet af nyt babytøj gør mig så lykkelig! så for mig er du slet ikke tidligt ude  

Anmeld

6. maj 2011

Mauser.

Jeg forstår dig udmærket godt (; jeg er i dag 17+3 og jeg er nærmest STRESSET over de ting der skal købes  .. men jeg kan også godt lide at være i god tid. 

Anmeld

6. maj 2011

Mauser.

Mulleunge skriver:

Jeg forstår dig udmærket godt (; jeg er i dag 17+3 og jeg er nærmest STRESSET over de ting der skal købes  .. men jeg kan også godt lide at være i god tid. 

hov forkert (; 16+3 .. hihi, men stadig stresset over det altså .. 

Anmeld

6. maj 2011

Ka+Ma=Be

Mulleunge skriver:

hov forkert (; 16+3 .. hihi, men stadig stresset over det altså .. 

Hihi!

Anmeld

6. maj 2011

mizzblondie

altså jeg er lii sådan os især fordi det mit første barn og vil ikk ha der er noget der mangler og er kun 16 uger henne. men ikk sådan jeg går og stresser over det. nyder at gå og købe ting til den bette har f.eks lii købt en seng i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.