Overgreb er måske lige hårdt nok...
Jeg bruger selv både linser og briller og ser selv meget bedre med linser end briller selv om det er præsis samme styrke, og så det 10 gange mere behageligt og have linser på end briller OS FOR BØRN, for man kan ikke mærke man har dem på heller ikke børn. briller går man og retter på hele tiden, og børn er en del mere "vilde" end voksne så det sikkert mere irriterende, jeg kan da huske da jeg fik briller jeg havet dem på til jeg var kommet ud på stien så mor ikke kunne se mig mere og så røg de i tasken fordi de var irriterende at have på, så jeg var overlykkelig da jeg fik lov til at få linser for min mor. selvfølgelig hvis børnene ikke kan li det så det jo noget andet.
Men en ting er helt sikkert, når det kun tager 10 sek pr. øje som Majbritt skriver så har hendes børn overhoved ikke noget problem med det for hvad det tager for mig og jeg gør det selv hun skal gøre det på små børn, så jeg tror bare de glade for de kan få lov til at se uden briller og især når man ikk kan bruge briller fordi man har et dårligt øje og et godt.
Diana
Anmeld