Synes det er lidt forfærdeligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2011

chael

Majeha skriver:

at jeg bare er total meget i julestemning. Det startede i går aftes. Har lyst til at tænde stearinlys og hive julepynten frem. Min rytme plejer at være forskudt sådan, at jeg ikke er i stemning i december, men det kommer i løbet af sommeren. Det har dog aldrig været så slemt før, som det er nu. Danner billeder af vinter, sne, hygge og JUL i hovedet og får sådan helt kriller i maven. Kan tage mig selv i at sidde og tude, fordi der er så lang tid til. Kan ikke engang nyde foråret og sommerens komme, fordi det andet fylder mit hoved. Nu tror I sikkert, jeg er helt forskruet, men måtte bare ud med det.

Ja lidt forskruet kunne man godt fristes til at tænke du var (læs den kærlige tone)

Ej, jeg har det helt omvendt.

Jeg elsker julen, når den er på sin plads, og elsker at gøre klar og stemning og det hele. Men når den er slut, ja så er den slut. Og jeg er glad for at der er læææænge til.

Og så nyder jeg bare at se skoven sprine ud, se alting blomstre, naturen får farve. Ungerne får sommertøj på og solhatte og kan lege i sandkassen uden for.

Vi skal snart på stranden og blive brune og nyde det varme vejr

ÆÆÆlsker det simpelthen

Er der ikke et andet sted i verden de fejre jul forskudt af den eurupæiske?? Så kunne du jo tage derned hi hi..

*Camilla 19+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.