Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
at jeg bare er total meget i julestemning. Det startede i går aftes. Har lyst til at tænde stearinlys og hive julepynten frem. Min rytme plejer at være forskudt sådan, at jeg ikke er i stemning i december, men det kommer i løbet af sommeren. Det har dog aldrig været så slemt før, som det er nu. Danner billeder af vinter, sne, hygge og JUL i hovedet og får sådan helt kriller i maven. Kan tage mig selv i at sidde og tude, fordi der er så lang tid til. Kan ikke engang nyde foråret og sommerens komme, fordi det andet fylder mit hoved. Nu tror I sikkert, jeg er helt forskruet, men måtte bare ud med det.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Majeha skriver: at jeg bare er total meget i julestemning. Det startede i går aftes. Har lyst til at tænde stearinlys og hive julepynten frem. Min rytme plejer at være forskudt sådan, at jeg ikke er i stemning i december, men det kommer i løbet af sommeren. Det har dog aldrig været så slemt før, som det er nu. Danner billeder af vinter, sne, hygge og JUL i hovedet og får sådan helt kriller i maven. Kan tage mig selv i at sidde og tude, fordi der er så lang tid til. Kan ikke engang nyde foråret og sommerens komme, fordi det andet fylder mit hoved. Nu tror I sikkert, jeg er helt forskruet, men måtte bare ud med det.
Jeg tror du skal søge læge med de der symptomer...
Eva. skriver: Jeg tror du skal søge læge med de der symptomer...
Ja, det er ski lidt uhyggeligt. Men vælger at skyde skylden på hormonerne
Det kunne uden tvivl være total hyggeligt med lidt julestemning uden stress og jag over alle de gaver der skal købes og andre gøremål, der skal ordnes inden juleaften.
Min bonusdatter gav den fuld skrue med julecd'erne i går, så hvis hun kan, så kan du vel også Vi har en pose æbleskiver i fryseren jeg kan sende i din retning, så kan du vel få skabt lidt julestemning, på trods af lækkert forårsvejr - og lidt over 7 måneder til jul
Mamalou skriver: Det kunne uden tvivl være total hyggeligt med lidt julestemning uden stress og jag over alle de gaver der skal købes og andre gøremål, der skal ordnes inden juleaften. Min bonusdatter gav den fuld skrue med julecd'erne i går, så hvis hun kan, så kan du vel også Vi har en pose æbleskiver i fryseren jeg kan sende i din retning, så kan du vel få skabt lidt julestemning, på trods af lækkert forårsvejr - og lidt over 7 måneder til jul
Ja, en jul uden stress og jag Bliver nok ikke i år, da jeg, hvis alt går som det skal, har termin i december, så der bliver nok at se til udover gaveræs osv,hehe
Glædelig jul og godt nytår...
Den tid er også bare dejlig...
Men først skal vi have sommer og ferie
Åh det kender jeg godt-Elsker jul!
Kan sagtens blive i julestemning bare jeg ser billeder fra jul
tjja var det mig så tror jeg at jeg var gået i gang med at klippe jule pynt så får du måske lidt af det stillet.. hehe du behøver jo ikke sætte det op nu men bare lave det så kan du alså nå at have meget inden jul hehe til det store juletræ på tovet... :0)
glædelig hmmm tjaa maj....
men jeg glæder mig nu også..... min føsrt jul med min søn som måske har tænk sig at komme tilverden om 7 uger.. det glæder jeg mig til den første jul..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128