Mine nyeste bukse-kreationer til Emilie :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2011

Mette.

h_bernie skriver:

ok mange tak for det. Jeg har lidt en tyksak så det passer sikkert hi hi. Min søn er også mega slank, så vil slet ikke ane, hvordan jeg skal lave noget til ham ud fra standardmønster.

I hvert fald tak!! Kiggede også lige hjemmesiden. Vildt fede stoffer de har. Bor selv tæt på Stof og Stil så er mest der jeg handler

Jeg handler også tit hos stof&stil, de har også rigtig meget fint. Men hvis du skal sy bukser til din søn som skal være smalle, så skal du, når du har klippet mønstret, folde det lidt sammen i midten, så bukserne bliver smallere, uden du tager fra siderne. Svært at forklare..

Derudover, så måler jeg altid Emilie, også klipper jeg rib, så det passer til rundt om hende, også kommer bukserne også til at side pænt. Men generelt er de rigtig gode deres mønstre, og selvom hun har en lille mave, kan hun sagtens være i dem. Jeg har syet en del til andre børn også, og det har aldrig været et problem.

- og ja, jeg kan varmt anbefale hjemmesiden, de har super hurtig levering og deres stof lever altid helt op til forventningerne. + deres rib stof er super godt og kommer i mange farver.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

h_bernie

Mette. skriver:

Jeg handler også tit hos stof&stil, de har også rigtig meget fint. Men hvis du skal sy bukser til din søn som skal være smalle, så skal du, når du har klippet mønstret, folde det lidt sammen i midten, så bukserne bliver smallere, uden du tager fra siderne. Svært at forklare..

Derudover, så måler jeg altid Emilie, også klipper jeg rib, så det passer til rundt om hende, også kommer bukserne også til at side pænt. Men generelt er de rigtig gode deres mønstre, og selvom hun har en lille mave, kan hun sagtens være i dem. Jeg har syet en del til andre børn også, og det har aldrig været et problem.

- og ja, jeg kan varmt anbefale hjemmesiden, de har super hurtig levering og deres stof lever altid helt op til forventningerne. + deres rib stof er super godt og kommer i mange farver.

super tusind tak. Tror godt jeg forstår det med at folde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.